Onko normaalia, että 18v poikani kaveeraa 10v vanhemman miehen kanssa?

Vierailija

Ovat nyt 6kk tunteneet valokuvauksen kautta. Valokuvaavat yhdessä ja viettävät muutenkin aikaa. Mies on käynyt meillä useasti, mies vaikuttaa täysin normaalilta. Lähinnä valokuvauksesta ja musiikista juttelevat sekä muokkaavat kuviaan. Onko tämä ok?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Miksei olisi normaalia?

Kai se 18 vuotias jo maailmalla pärjää ja tietää jonkin verran mitä haluaa. Valokuvaus on yhteinen harrastus ja miksei sieltä ystäviäkin voisi löytää tai jopa rakkaan.

Vierailija

Molemmat nuoria aikuisia niin mikäs siinä :) mun luokalla amiskassa oli yks jätkä jolla oli paljon 30-40v juoppokavereita ja jätkä oli itse amiskan aikana kun oltiin samalla luokalla iältään 16-19 joten ei huolta. Ajatteletko noin vielä 10v kuluttua kun poikasi on 28 ja kaveri 38 että onko normaalia?

Vierailija

Onko normaalia, että 18v tyttö kaveeraa 10v vanhemman naisen kanssa? Itselläni oli 18 vuotiaana (ja vielä nykyään muutamaa vuotta vanhempanakin) 10 vuotta vanhempia ystäviä, joiden kanssa vietin aikaa melkein päivittäin.

Kovinkin yleistä? Ei.
Silti normaalia? Kyllä.

Vierailija

Itse kaveerasin 17 vuotiaana itseäni lähes 30 vuotta vanhemman naisen kanssa. No hui! Meillä oli yhteinen harrastus ja kuljimme jopa ympäri Suomea sen puitteissa! Että en millään tapaa pidä tuota outona. Ja mitään sen erikoista siinä ei ollut. Tällä hetkellä hän on erittäin pitkälle edennyt harrastaja lajin puitteissa ja minä sunnuntaiharrastelija, koska hankin tässä välissä useamman lapsen.

Vierailija

Olen 26v nainen ja minulla on 16-45-vuotiaita kavereita.

Ystävyyssuhteissa ikä on vain numero, koska (toisin kuin parisuhteessa) suhteen ei tarvitse olla "tasavertainen": itse saan paljon neuvoja vanhemmilta ystäviltäni, joiden omat lapset ovat jo teini-ikäisiä. Nuorempien kavereideni kanssa puhumme parisuhdekuvioista ja seurustelusta, jolloin voin itse neuvoa teinejä omien kokemusteni pohjalta. Ja saan heiltä neuvoja, miten Snäppi toimii...:D

Pienellä paikkakunnalla asuessani on aina ollut ihan normaalia, että kavereita on muistakin kuin omasta ikäluokasta. Johan sitä olisi loppuneet ihmiset kesken, jos esim. 18-vuotiaalla saisi olla vain 16-20-vuotiaita kavereita. Vai onkohan 20v jo liian vanha 18-vuotiaan kaveriksi???

Vierailija

Kuulostaa siltä, että suhde joko on jo tai sitten syntymässä. Olen homo, tiiän nää jutut. Onneksi olkoon pojallesi ja sinulle ap, rakkaus on ihana asia! :)

Vierailija

On ok? Mulla on kaksi miespuolista opiskelijakaveria, jotka on myös kavereita keskenään. Nuorempi oli 19 ja vanhempi 29 kun meistä kaikista tuli hyviä kavereita :)

Vierailija

On minullakin yhteisten harrastusten kautta yli 30v kavereita, vaikka itse olen 19. Myös muutama eläkeikäinen löytyy, joiden luona käyn satunnaisesti kahvilla

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat