Joo toki. Oikeastaan olisi ihan hauska juttu, ei se mua häiritsisi. :)
En siis tosin kokisi asiaa mitenkään seksuaalisena. Tai saksalaisenakaan, kuten autocorrect ehdotti. Jos se on osa miestä hänellä on sitäkin osaa oikeus toteuttaa, koska se ei vahingoita tai loukkaa ketään.
En. Yksi minun silmissäni normaalista poikkeava miesystävä riitti. Minua ei kiinnosta se, mikä miestä niissä omien vehkeiden päälle vedetyissä sukkahousuissa kiehtoo. Leikkiköön jonkun muun seurassa niin paljon kuin tahtoo.
Voisin, ei se minua haittaisi mutta ei kyllä kiihottaisikaan. Omakin mieheni pitää välillä jotain Muumi-trikoopaituleitani, ne ovat kuulemma mukavia päällä. Mutta ap ei varmaan tarkoittanut tätä?
En voisi koska olen lesbo.
En. Minä haluan oikean miehen enkä mitään hihhulia.
En todellakaan!
Mun mies lainaa välillä mun farkkuja. Ollaan saman kokoisia, eikä se näytä siltä että nyt on vaimon housut jalassa :)
Voisin olla, ei kylläkään kiihottaisi yms todellakaan. Tosin, mulle ei ole koskaan merkannut sukupuoli mitään
Voisin ilman muuta, ei olisi mulle iso juttu.
Voisin, mutta ei se minua mitenkään kiihottaisi, joten jos sellaista oletettaisiin, niin sitten ei.
Mikä on "oikea mies"?
Joo toki. Oikeastaan olisi ihan hauska juttu, ei se mua häiritsisi. :)
En siis tosin kokisi asiaa mitenkään seksuaalisena. Tai saksalaisenakaan, kuten autocorrect ehdotti. Jos se on osa miestä hänellä on sitäkin osaa oikeus toteuttaa, koska se ei vahingoita tai loukkaa ketään.
En. Yksi minun silmissäni normaalista poikkeava miesystävä riitti. Minua ei kiinnosta se, mikä miestä niissä omien vehkeiden päälle vedetyissä sukkahousuissa kiehtoo. Leikkiköön jonkun muun seurassa niin paljon kuin tahtoo.
Voisin, jos mies olisi mielestäni todella hyvännäköinen.
Voisin, ei se minua haittaisi mutta ei kyllä kiihottaisikaan. Omakin mieheni pitää välillä jotain Muumi-trikoopaituleitani, ne ovat kuulemma mukavia päällä. Mutta ap ei varmaan tarkoittanut tätä?
No en todellakaan.
Se olisi hämmentävää,mutta jos mies olisi muuten unelmieni kumppani,kaipa tuollaisen "harrastuksen" voisi hyväksyä.Kiihottavaa se ei kyllä olisi.