Muita jotka odottelee viestiä ihastukselta?

Vierailija

Tuskallista odottelua. .

Kommentit (14)

Vierailija

Omalta rakkaalta aviomieheltä odottelen viestiä :)

Tsemppiä otteluun sulle, eiköhän se sun ihastus pian viestiä laita :) ja voithan sie itse laittaa ensin jos et jaksa oottaa ;)

Vierailija

En juuri nyt, mutta yleisesti ottaen olen huomannut että jos niitä viestejä joutuu jatkuvasti tuskallisesti odottelemaan ja arvailemaan että mitä se ihastus on minusta mieltä, niin he's just not that into you. Kellään ei ole niin kiire, eikä kukaan pelkää tunteitaan (korkeintaan pelkää että toisella on liikaa tunteita jos itse on vaikka paneskelulinjalla), etteikö ehtisi puolta minuuttia käyttää viestin naputtamiseen jos kohde kiinnostaa.

Vierailija

Minä odotan! Oon laittanut aina ensin viestin ja mies on vastannut pitkiä viestejä. Ihania sydämiä <3 ja nyt sit päätin että en laita enää viestiä. Saa mies laittaa ekana ja oon nyt odotellut kaks päivää :( miksei se laita viestiä?!?

Vierailija

Monta vuotta olen odottanut. Vielä ei olla puhuttukaan kertaakaan. Mutta hän katsoi minua monimerkityksellisesti marketin hedelmävaa'an luona vuonna 2009. Tämänhän sää halusit kuulla

Vierailija

Yritän toppuutella ihastusta viestien laittamisessa. Ahdistavaa, jos niitä tulee 10 päivässä. Ensin pari kivaa, sitten miksi et heti vastannut, mitä olet tekemässä, jäpä jäpä.. Alkaa ihastus hiipumaan, kun liikaa laittaa viestejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yritän toppuutella ihastusta viestien laittamisessa. Ahdistavaa, jos niitä tulee 10 päivässä. Ensin pari kivaa, sitten miksi et heti vastannut, mitä olet tekemässä, jäpä jäpä.. Alkaa ihastus hiipumaan, kun liikaa laittaa viestejä.

No ei kai nyt kukaan jaksa tuollaisia miksi et heti vastannut- viestejä. Tuskin kuitenkaan muutaman kerran viikossa lähetetyt viestit ketään häiritsee?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Laittaako joku oikeesti noin että miksi et heti vastannut. Itselleni ei ole kukaan koskaan noin laittanut ja jos laittaisi niin ei takuulla kiinnostaisi enää yhtään koko ihminen

Vierailija

No minun ihastus laittaa ja olen kyllästynyt tähän viestien vaatimiseen. Minulle riittäisi pari kolme kertaa viikossa viestit. Kun soitellaankin ja nähdään melkein päivittäin. Ahdistavaa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaako joku oikeesti noin että miksi et heti vastannut. Itselleni ei ole kukaan koskaan noin laittanut ja jos laittaisi niin ei takuulla kiinnostaisi enää yhtään koko ihminen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No minun ihastus laittaa ja olen kyllästynyt tähän viestien vaatimiseen. Minulle riittäisi pari kolme kertaa viikossa viestit. Kun soitellaankin ja nähdään melkein päivittäin. Ahdistavaa.

Kuulostaa siltä että jos siitä yrittäisi erota niin saisi pelätä henkensä ja terveytensä puolesta. Tai sitten alkaisi uhata itsemurhalla. Kuulostaa nimittäin vähän minulta aikoinaan kun oli todella sekaisin (en tosin muiden kuin omaa henkeä uhannut, onneksi kaikki jätti mut aina)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan! Oon laittanut aina ensin viestin ja mies on vastannut pitkiä viestejä. Ihania sydämiä <3 ja nyt sit päätin että en laita enää viestiä. Saa mies laittaa ekana ja oon nyt odotellut kaks päivää :( miksei se laita viestiä?!?

Onko pitkäkin tuttavuus kyseessä? Voiko olla että kiinnostus lopahtanut tai että on kiireellistä. .vaikea tietysti sanoa miksi hän ykskaks ei sitten mitään laitakkaan. .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pitkäkin tuttavuus kyseessä? Voiko olla että kiinnostus lopahtanut tai että on kiireellistä. .vaikea tietysti sanoa miksi hän ykskaks ei sitten mitään laitakkaan. .

pari kk ollaan tunnettu. Nyt se laittoi viestin :)

NO EN TODELLAKAAN

Vierailija kirjoitti:

Tuskallista odottelua. .

Mie en oottelis ku tunnin on meinaa muutakin elämää. Jos tuhkis ei tunnissa miehisty niin sille voipi sanua että juna män jo... sittenku joskus ottaa yhteyttä kun ottaa.

Mies 45v.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pari kk ollaan tunnettu. Nyt se laittoi viestin :)

Pilhua vailla ja irto painosta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat