apua! imetin ja puhelin tippui vauvan päähän

Vierailija

Imetin kuukauden ikäistä makuultaan sängyssä ja selasin samalla puhelinta ja puhelin tipahti suoraan vauvan päähän. Vauva ei itkenyt tuon jälkeen, säpsähti vain. Onkohan jotain vakavaa sattunut? Pelkään eniten että aiheutti jonkun vuodon tuolla päässä.

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Saaplarin tohelot! Malttakaa nyt laittaa ne vempaimet edes imetyksen ajaksi sivuun!

Tuosta se pahimmassa tapauksessa lähtee, seuraavaksi kylvetetään vauvaa ja facetetaan samalla. Idioottien touhua.

Vierailija

Onpa törkeitä vastauksia. Ei tee kenestäkään huonoa äitiä vaikka sitä vauvaa ei 24/7 tuijota intensiivisesti. Imetykset voi kestää vaikka kuinka kauan. Kyl siin voi hyvin selailla avta samalla. :) mun lapset aina lopetti imetyksen ku kattelin niitä. Haluivat ns ruokarauhan ja keskittyä tissiin ja rauhalliseen hetkeen.
Mut siis aplle, voithan soittaa vaikka neuvolaan ja kysyä asiasta.

Vierailija

Ihanko todella te kaikki olette vain paikallanne maanneet imetysmaratonien aikana? Ihanan kiiltävät sädekehät teillä. Oli mullakin tabletti tai puhelin, jota selailin kun vauva söi.

Seuraile vauvaa, mutta tuskin tuosta mitään tuli :)

Vierailija

Kannattaisikohan keskittyä siihen imetykseen? Etkö juuri lukenut tutkimuksesta, kuinka jotkut 3-vuotiaat eivät osaa lukea, koska äidit keskittyvät someen sen sijaan, että vahvistaisivat vuorovaikutusta lastensa kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Enemmän olisin huolissani siitä, miten et voi edes imetyshetkeen keskittyä ilman puhelimen räpläämistä.

Kännykkämammat alapeukuttaa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihanko todella te kaikki olette vain paikallanne maanneet imetysmaratonien aikana? Ihanan kiiltävät sädekehät teillä. Oli mullakin tabletti tai puhelin, jota selailin kun vauva söi.

Minä olen imettänyt ihan istuma-asennossa ja kyllä, en ole selaillut nettiä samanaikaisesti. Sitä ehtii tehdä ihan riittävästi muutenkin. Tekisi ehkä sinullekin hyvää vieroittautua laitteista välillä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen imettänyt ihan istuma-asennossa ja kyllä, en ole selaillut nettiä samanaikaisesti. Sitä ehtii tehdä ihan riittävästi muutenkin. Tekisi ehkä sinullekin hyvää vieroittautua laitteista välillä?

Ethän myöskään katsonut televisiota tai lueskellut lehtiä imetyksen aikana? Tuijotit vain vauvaa tai tyhjää seinää?

Meillä on reipas ja liikkuvainen taapero, eikä meillä ole tarvetta vieroittautua laitteista, ne eivät nimittäin ole ongelma meidän perheessä.

Vierailija

Kyllä taas on vastauksia. Meillä kumpikin lapsi on alkuaikoina viihtynyt rinnalla tunteja putkeen, sängynnurkassako ois pitäny nököttää ja vahdata vaan? Ap, minä olen myös pudottanut kännykän lapsen päälle ja samoin pokkarin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat