Kannattaako minun alkaa seurustella tällaisen miehen kanssa?

Vierailija

Olen 25-vuotias nainen ja mies on minua vuoden nuorempi. Mies on ihan söpön näköinen ja tosi mukava. En ole oikein ikinä seurustellut vakavasti, mutta nyt voisin. En vain oikein tiedä mitä yhteistä meillä olisi. Voisinko käskeä miestä leikkaamaan rastat pois ja lopettamaan kannabiksen polttamisen? Myös lippikset pois. Ei tarvitse muuttua ihmisenä, mutta vähän sellaista aikuismaisuutta peliin. Nolottaa viedä lippispäinen kannabiksenhajuinen rastapää näytille vaikka vanhempien luokse. Johan mulle nauraa kaikki.

Kommentit (14)

Vierailija

Miksi ei kannattaisi? Ei kai seurustelu mikään tuomio ole joka on vain lusittava vaikka jossakin vaiheessa huomaa et toiveet ei toteudu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kannattaisi? Ei kai seurustelu mikään tuomio ole joka on vain lusittava vaikka jossakin vaiheessa huomaa et toiveet ei toteudu.

Joo mutta minä en harrasta mitään hakuammuntaa. Minä en halua kokeilla ihmisiä vaan haluan oikeasti miettiä tuleeko siitä mitään etukäteen. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta minä en harrasta mitään hakuammuntaa. Minä en halua kokeilla ihmisiä vaan haluan oikeasti miettiä tuleeko siitä mitään etukäteen. ap

Ei kannata alkaa seurustella, elämästä kun koskaan ei voi varmasti tietää... etenkään kun sitä elämää elää toisen/muiden kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kannattaa vain etukäteen tehdä sellainen lomake (tai useampi), johon on listattu kaikki ominaisuudet, mitä miehistä haluaa tai mitä ei saa olla, ja antaa se jo etukäteen kaikille potentiaalisille treffikumppaneille, niin ei käytä arvokasta aikaa turhaan hölynpölyyn.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ole mikään ihme ettet tuohon ikään mennessä ole kenenkään kanssa seurustellut.

No ei se olekaan mikään ihme vaan ihan tietoinen valinta. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kannattaa vain etukäteen tehdä sellainen lomake (tai useampi), johon on listattu kaikki ominaisuudet, mitä miehistä haluaa tai mitä ei saa olla, ja antaa se jo etukäteen kaikille potentiaalisille treffikumppaneille, niin ei käytä arvokasta aikaa turhaan hölynpölyyn.

Hyvä idea! Mutta monet miehet ottaisivat sen tosi raskaasti, vähän niin kuin tämän keskustelunkin. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa antaa koko homman olla, jos nyt jo on mielessä, mitä pitäs olla ihmisessä toisin

Veit sanat suustani. Jos nyt jo haluaa viedä miehen parturiin ja poistaa päähineen sekä saada sen lopettamaan pössyttely, se on kyllä muuttamista. Vaikka AP toisin väittääkin.

Jatka matkaasi, AP. Tulee sopivampi, sellainen, joka saa olla oma itsensä vaikka olisikin sun poikaystäväsi.

Vierailija

Noin periaatteessa tuon ikäisenä ihminen muuttuu vielä paljon (loppuelämänsä), joten kannattaa arvostaa sitä, kun löytää jonkun jonka kanssa viihtyy. Ne rastat ja lippikset häviää jos on hävitäkseen. Toisaalta voisitko oppia elämään niiden kanssa?

kannabis on kyllä vähän eri juttu. Opiskeleeko mies/käykö töissä? Tämä tulee häiritsemään sinua paljon, joten voisit kivasti sanoa, että olen susta tosi kiinnostunut, mutta en tiedä pystynkö elämään tämän asian kanssa. Sit mies voi päättää haluaako hän mieluummin sinut vai jatkaa tapaansa. Moni nuori mies elää hällä-väliä elämänvaihetta, nauttii nuoruudestaan, mutta ei halua viettää niissä ympyröissä loppuikäänsä. Jotkut taas tahtovat. Katso kumpi mies tämä on.

ja vanhempien mielipiteestä minä en tuon ikäisenä enää välittänyt.

N42

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kannabis on kyllä vähän eri juttu. Opiskeleeko mies/käykö töissä?

Ikään kuin alkoholin kuluttajat olisivat jotenkin vähemmän taipuvaisia työttömyyteen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat