Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, jotka on ihastuneet Sopsyyn?

Vierailija

Mä oon ihan lääpälläni. Ihan sydän läpättää aina, kun näen että se on vastannut mun viesteihin :'D Vaikka se on ihan tavallisen näköinen mies, mutta ehkä se vilpittömyys ja ystävällisyys <3 Sopsy on Söpsi <3

Kommentit (13)

Vierailija

En noin voimakkaasti, mutta on kyllä miellyttävä tyyppi, jos olisin sinkku enkä rakastunut omaan mieheeni niin saattaisin liittyä kuoroosi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mmmmmmmm, se vastausalttius! Kerrankin mies, joka kommunikoi! Lisää näitä, kiitos!

Se siinä varmaan viehättääkin! Kun kysyy, niin se saattaa tulla vastaamaan, vaikkei siltä suoraan kysykään mitään! Täysin hyvää hyvyyttään auttaa, vaikkei tarvitsisi <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmmmmmmm, se vastausalttius! Kerrankin mies, joka kommunikoi! Lisää näitä, kiitos!

Se siinä varmaan viehättääkin! Kun kysyy, niin se saattaa tulla vastaamaan, vaikkei siltä suoraan kysykään mitään! Täysin hyvää hyvyyttään auttaa, vaikkei tarvitsisi <3

Jep!! Mäkin kysyin kanssapalstailijoilta että voidaanko tehdä lanka aiheesta X ja sopsy vastasi että voi tehdä<3

Mamma90

Vierailija kirjoitti:

Kuka!?? Linkkiä

Googleta aihe vapaa niin oiskohan kolmas hakutulos josta löydät vastauksen meidän mammojen ihastukseen

<3

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka!?? Linkkiä

Googleta aihe vapaa niin oiskohan kolmas hakutulos josta löydät vastauksen meidän mammojen ihastukseen

<3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat