Onko täällä muita, jotka on ihastuneet Sopsyyn?
Mä oon ihan lääpälläni. Ihan sydän läpättää aina, kun näen että se on vastannut mun viesteihin :'D Vaikka se on ihan tavallisen näköinen mies, mutta ehkä se vilpittömyys ja ystävällisyys <3 Sopsy on Söpsi <3
Kommentit (13)
En noin voimakkaasti, mutta on kyllä miellyttävä tyyppi, jos olisin sinkku enkä rakastunut omaan mieheeni niin saattaisin liittyä kuoroosi.
Mmmmmmmm, se vastausalttius! Kerrankin mies, joka kommunikoi! Lisää näitä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mmmmmmmm, se vastausalttius! Kerrankin mies, joka kommunikoi! Lisää näitä, kiitos!
Se siinä varmaan viehättääkin! Kun kysyy, niin se saattaa tulla vastaamaan, vaikkei siltä suoraan kysykään mitään! Täysin hyvää hyvyyttään auttaa, vaikkei tarvitsisi <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siinä varmaan viehättääkin! Kun kysyy, niin se saattaa tulla vastaamaan, vaikkei siltä suoraan kysykään mitään! Täysin hyvää hyvyyttään auttaa, vaikkei tarvitsisi <3
Jep!! Mäkin kysyin kanssapalstailijoilta että voidaanko tehdä lanka aiheesta X ja sopsy vastasi että voi tehdä<3
Vierailija kirjoitti:
Kuka!?? Linkkiä
Googlaa mammanyymi ja sopsy!
Vierailija kirjoitti:
Kuka!?? Linkkiä
Googleta aihe vapaa niin oiskohan kolmas hakutulos josta löydät vastauksen meidän mammojen ihastukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka!?? Linkkiä
Googleta aihe vapaa niin oiskohan kolmas hakutulos josta löydät vastauksen meidän mammojen ihastukseen
<3
Minä!!! <3______<3