Onko junttia pitää käsilaukkua hihna tissien yli laitettuna?
Kommentit (44)
Jotenkin surullista aina kun ihmiset tarvitsevat muiden mielipiteitä tällaisiin asioihin.
On, jos nimität sitä noin, mutta jos puhut käytät termiä crossbody, oot muadikas.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista aina kun ihmiset tarvitsevat muiden mielipiteitä tällaisiin asioihin.
Eiköhän tää koko palsta perustu näihin muiden mielipiteiden kyselyihin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että on käytännöllistä, mutta onko vähän yh-lähiömeininkiä?
Ehkä enemmänkin maailmanmetropolimeininkiä. Maailmalla erittäin käytännöllistä, kun laukunviejiä ja ihmisiä piisaa.
Kyllä se on, mutta siitä huolimatta se sopii etenkin jos on hieman pullukka. Ja näyttää ihan söpöltä.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta pidän silti.
Sama, itseasiassa ostin sellaiseen pienen repunkin joka lojuu tossa tissin päällä.
Laukun hihna rintojen välissä vain korostaa kauniisti rintoja, joten miten se voisi olla junttia? Kokeilepa ap vaikka seuraavalla kerralla kun lähdet ilman takkia ihmisten ilmoille: laita hihna kulkemaan rintojen välistä - tuleeko katseita miehiltä? Tai sitten olkapäälle - katsooko sinua kukaan? :D Rintani ovat yksi ulkonäköni parhaita puolia, tottakai niitä haluan näin mukavasti korostaa.
Kamalaa on nähdä pissisten kantavan jotakin isoa laukunreuhkaa käsivarret kohti taivasta. Mitä niissä käsilaukuissa oikein on ja miksi laukkujen pitää olla niin isot?
Kyllä minä ainakin käytän niin. Onpahan turvallisemmin mukana ettei varas pysty sitä noin vain nappaamaan ja juoksemaan karkuun.
Minä olen aina kantanut laukkua niin ja tulen aina kantamaan. En ole mikään tyylikkyyden perikuva muutenkaan, mukavuus ja käytännöllisyys menee aina ykköseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin käytän niin. Onpahan turvallisemmin mukana ettei varas pysty sitä noin vain nappaamaan ja juoksemaan karkuun.
. No ei välttis oo sen turvallisempaa kun usein se laukku heiluu selkäpuolella. Itsellä pöllitty joskus lompakko juuri näin.
No onhan se vähän tanttamaista, jos ihan suoraan sanotaan.