Lue keskustelun säännöt.
Kamala "Pääsy kielletty" -viestit entisen "Hupsista" sijaan.
14.10.2015 |
Ei palstan keskusteluja avaava voi tietää mistä ketjussa on kyse joten ihmeellisen aggressiivinen sävy. En tykkää...
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suorastaan säikähdin, vanha hups oli söötti
Mä luulin sen niin että mua halutaan suojella joltain huonolta ketjulta!
Mäkin luulin että jaahas mitä oon tehny väärin koska PÄÄSY KIELLETTY!!
Minulle tuo "pääsy kielletty" kertoo sen, että ketju on vielä elossa ja käytössä jossain muurien takana, mutta minulla ei sinne ole asiaa. Onhan tuo piirun parempi kuin "access denied", mutta silti kehno.