Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso ja korkea kukkaruukku hakusessa, antakaa vinkkejä

08.02.2006 |

Tarvitsisin palmulle uuden suojaruukun, mieluusti esim. neliön mallisen (materiaali saa mieluusti olla muovia, mutta ei saa näyttää muovilta..=) ja aika korkeakin ainakin 50cm saisi olla. Ihan kotimaisissa asuntomessukohde kuvissakin olen näitä nähnyt ja ideankin sieltä saanut, vaan enpä ole onnistunut mistään löytämään. Olisiko jollakin antaa vinkkiä. Pk seudulla sutaan ja Ikea, Bauhaus ym vastaavat olen katsellut vaan en löytänyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin Citymarketissa ja sinne oli tullut uusia kukkaruukkuja, myös isompia. Olikohan hinta jotain 12¿ sellaisella isommalla ruukulla. Katselin myös viime keväänä Eestissä ruukkuja ja sieltä olisi löytynyt todella edullisesti hienoja, isoja ruukkuja.

Vierailija
2/3 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei heillä ole hyllyssä niin voit kysyä että tilaavatko he tukusta tjot.

Lisäks kannattaa käydä Plantagenissa.Mä luulen että näin kevään edetessä ja mullanvaihtojen lähetessä rupeavat tilaamaan jo isompiakin ruukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimanissa Olarin kupeessa on iso valikoima kukkaruukkuja. En kyllä ole niin tarkkaan niitä katsellut, että osaisin kertoa onko juuri sinun etsimääsi... Mutta kannattaa tutustua valikoimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi