Kun alfanaaras kiinnostuu miehestä...

Vierailija

Tekeekö alfanaaras aloitteen vai odottaako hän miehen tekevän?

Kommentit (12)

Vierailija

Ei alfanaaraita ole olemassakaan, tämä määrittely on pelkästään miessukupuolelle. Appropriaatiosi on myös aika triggeröivää, olisit voinut laittaa varoituksen otsikkoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei alfanaaraita ole olemassakaan, tämä määrittely on pelkästään miessukupuolelle. Appropriaatiosi on myös aika triggeröivää, olisit voinut laittaa varoituksen otsikkoon.

Älä puhu paskaa Romulus

Vierailija

Alfanaaras on sillä tasolla, että saa miehet tekemään AINA aloitteet. Ts. ei edes tarvitse miettiä pitäisikö itse toimia vai ei, koska omat preferenssit ovat realistiset ja kiinnostuu niistä miehistä, joihin on jo mahdollisuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Alfanaaras on sillä tasolla, että saa miehet tekemään AINA aloitteet. Ts. ei edes tarvitse miettiä pitäisikö itse toimia vai ei, koska omat preferenssit ovat realistiset ja kiinnostuu niistä miehistä, joihin on jo mahdollisuus.

Entä jos on ujo mies? Eikö alfanaarasta ole vielä tavisnaistakin pelottavampaa lähestyä?

Vierailija

Alfanaaras sanoo joko kyllä tai ei, ei hän ehdi aloitetta tekemään vaan valitsee sen kiinnostavan siitä uroslaumasta joka häntä yrittää. Todella harvoin uros ei ole ehtinyt huomata alfanaarasta, jolloin alfanaaras tekee sen aloitteen, johon ei tarvita muuta kuin että alfanaaras kävelee uroksen läheisyyteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuo on betanaaras. Alfanaaras saa niitä parhaimpia miehiä, joten hänen ei tarvitse olla realistinen sen suhteen. Alfanaaras osaa olla itsekin aktiivinen. Betanaaras on passiivinen ja kuvittelee olevansa alfanaaras, koska betaurokset lähestyy häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Alfanaaras sanoo joko kyllä tai ei, ei hän ehdi aloitetta tekemään vaan valitsee sen kiinnostavan siitä uroslaumasta joka häntä yrittää. Todella harvoin uros ei ole ehtinyt huomata alfanaarasta, jolloin alfanaaras tekee sen aloitteen, johon ei tarvita muuta kuin että alfanaaras kävelee uroksen läheisyyteen.

Noinhan käyttäytyy kaikki naiset. Ei tuo ole mikään alfanaaraan määritelmä. Taidat itse kuvitella olevasi alfanaaras.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on ujo mies? Eikö alfanaarasta ole vielä tavisnaistakin pelottavampaa lähestyä?

Ne miehet, jotka alfanaaras kelpuuttaa ovat väistämättä niitä parhaimpia miehiä myös itse. Eli nyt ei puhuta noista luuseri-olen-niin-ujo -tasoisista miehistä, todellakaan...:)

Ylipäänsä nainen tietää aina oman tasonsa siitä millainen mies haluaa naisen parisuhteeseen. Jos naisesta vakavassa mielessä kiinnostuvat miehet ovat top tasoa, voi päätellä myös itse olevansa sitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat