Oc:n täydelliset naiset.

Vierailija

Mikä ihme Heatheria vaivaa tällä kaudella? Tylyttää Shannonia ja liioittelee/valehtelee hänen tekemisiään. 

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Heather muuttui tällä kaudella lennossa suosikista inhokiksi! Shannonista sen sijaan pidän paljon. Odotan jo loppujaksoja. Aika säpinää luvassa teaserklipsejen mukaan ainakin.

Vierailija

Heather on kyllä ollut tosi ärsyttävä. Ehkä tajusi toimineensa tylysti ja halusi kääntää huomion itsestään Shannoniin. Shannon vaikuttaa paljon aidommalta. Heather on muutenkin niin selkeästi tuossa "kaveriporukassa" vain sarjan takia. "Ystävyytemme on minulle tärkeä", just joo...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Katsoo. Mä olen seurannut kaikkia noita sarjoja ja jopa tykkään niistä. =)

Vastauksien määrästä päätellen vähempi kun kourallinen seuraa tuota sontaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoo. Mä olen seurannut kaikkia noita sarjoja ja jopa tykkään niistä. =)

Vastauksien määrästä päätellen vähempi kun kourallinen seuraa tuota sontaa.

Ehkä vastausten määrä vauva-av:lla pikemminkin kertoo sen, että kyseessä ei ole mikään varsinainen wt-formaatti puhtaimmillaan. Viralliset katsojamäärät selviävät ihan muualta.

Vierailija

Ryhmän dynamiikka on muuttunut huomattavasti kun Gretchen ja Alexis jäivät pois. Ehkä tuollainen akkalauma toimii jonkin sisäänrakennetun alkeellisen epävarmuuden  logiikan mukaan. Tyypit pönkittävät omaa asemaansa laumassa vetämällä jotain toista kuraan. Selän takana haetaan liittolaisia. Helposti käy niin, että joku valikoituu yhteiseksi syntipukiksi, johon kaikki lopulta kanavoivat ja peilaavat negatiivisia tunteitaan. Mausteeksi tietysti roppakaupalla draamaa, loukkaantumisia ja sivalluksia vyön alle jne. Ja jokaisella ladylla hirveä hinku olla esillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vetääkö tamra mieshormooneja?

No siltähän se lääkärin vastaanotolla kuulosti. En tajua.

näyttää kasvoista miesmäiseltä kun nappaa noito testosteroni nappeja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eihän Tamra mitään nappeja vedä, vaan jotain rasvaa missä on sitä hormonia. 

Napeista ei kukaan ole mitään kirjoittanutkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Katsooko joku oikeasti tuollaista kuraa?

Sun mielestä pitäis katsoa av-mammoille sopivampia (wt-)ohjelmia kuten esim. Hottikset? Sehän näyttää olevan kovassa suosiossa tällä palstalla...  :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat