Tajutkaa jo että Silja-varustamoa ei ole ollut olemassa vuosikausiin.

Vierailija

Varustamo lopetettiin, Tallink on ostanut vanhan nimen, ja rahastaa nyt nimellä Itämeren kusisimmilla virulaivoilla tuplahintoja. 

Kommentit (13)

Vierailija

Henkilökunta oli töykeää ja kielitaidotonta, virulaisia ja venäläisiä, pelottaa ajatus merihädästä sen porukan kanssa. Myös siisteydessä on toivomisen varaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varustamo lopetettiin, Tallink on ostanut vanhan nimen, ja rahastaa nyt nimellä Itämeren kusisimmilla virulaivoilla tuplahintoja. 

Eikös Tallink ostanut koko varustaman ja laivat, eikä vain nimeä. Joka on nyt virallisesti Tallink-Silja.

Vierailija

Kummasti ne virolaiset ovat pesiytyneet myös suomalaisen Viking Line -varustamon henkilökuntaan. Ihan järkyttävän tylyä viro-venäjäpalvelua koettu viikkarillakin.

Paljon on kyllä virolaisilla ja venäläisillä opittavaa asiakaspalvelusta, oli laiva sitten mikä tahansa.

Vierailija

Olin juuri Tallinnassa ja matkustin Tallinkilla. Erittäin hyvää palvelua, laiva siisti ja tilava. Syksyllä kävin Tukholmassa ja käytin saman yhtiön palveluita, ja minulla ei ole mitään valittamista.

Ennakkoluuloja, ennakkoluuloja.... Molemissa puhuttiin yhtä hyvin suomea, koska siljan laivoilla on aina ollut Ahvenamaalta kotoisin olevia työntekojöitä. Joten palvelu on ihan samanlainen kuin ennen.

Vierailija

Tallink Starilla ja Superstarilla henkilökunta ei pihu suomea laivan baarissa. Eivät ymmärtäneet mitään kun yritin tilata lapsille juotavaa kids club-listalta. Ja itse olin todellakin selvinpäin eli en mongertanut kännisen tyyliin epäselvästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tallink Starilla ja Superstarilla henkilökunta ei pihu suomea laivan baarissa. Eivät ymmärtäneet mitään kun yritin tilata lapsille juotavaa kids club-listalta. Ja itse olin todellakin selvinpäin eli en mongertanut kännisen tyyliin epäselvästi.

Siis puhu suomea. Englantia puhuivat tai ymmärsivät auttavasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunta oli töykeää ja kielitaidotonta, virulaisia ja venäläisiä, pelottaa ajatus merihädästä sen porukan kanssa. Myös siisteydessä on toivomisen varaa.

Komentosillallako sinä vietit matkasi? Tuskin. Turha tehdä päätelmiä meriturvallisuudesta baarin tai myymälän henkilökunnan käytöksen perusteella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se henkilökunta joka oli laivalla viikonloppuna, puhui suomea. Ymmärrsi kaiken ja sain erittäin hyvää palvelua.  Ja me mentiin Tallink Starilla ja tultiin takaisin Superstarilla ja oltiin todella tyytyväisiä. Ja meillä oli lapset mukana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komentosillallako sinä vietit matkasi? Tuskin. Turha tehdä päätelmiä meriturvallisuudesta baarin tai myymälän henkilökunnan käytöksen perusteella.

No tuota, meinaatko että sieltä komentosillalta tulee kapu ja kumppanit opastamaan matkustajia jos laiva joutuu merihätään? Ei tule, koska jokaisella laivan henkilökuntaan kuuluvalla on oma tehtävänsä kun tulee hätätilanne.  Voipi hyvin olla että se Taxfreen myyjä on se, jonka vastuulla on saada ihmiset pelastulauttoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota, meinaatko että sieltä komentosillalta tulee kapu ja kumppanit opastamaan matkustajia jos laiva joutuu merihätään? Ei tule, koska jokaisella laivan henkilökuntaan kuuluvalla on oma tehtävänsä kun tulee hätätilanne.  Voipi hyvin olla että se Taxfreen myyjä on se, jonka vastuulla on saada ihmiset pelastulauttoihin.

Minua sinun on turha opastaa. Oma mies on merikapteeni, joten tiedän kyllä aika tarkalleen, miten siellä toimitaan.

Voin muuten taata, että sinäkin löytäisit pelastuslautalle tarvittaessa, vaikkei kukaan opastaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua sinun on turha opastaa. Oma mies on merikapteeni, joten tiedän kyllä aika tarkalleen, miten siellä toimitaan.

Voin muuten taata, että sinäkin löytäisit pelastuslautalle tarvittaessa, vaikkei kukaan opastaisi.

Joo, niin osaisin koska olen työskennellyt Viikkarin laivoilla 13 vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin osaisin koska olen työskennellyt Viikkarin laivoilla 13 vuotta.

Eli onko tässä nyt kyseessä kilpailijan mollaus, jotta Vikingille saataisiin lisää asiakkaita.

Itse kyllä tykkään suosia kaikessa kotimaista. Harmi, että Viking-Line ei pääse siitä vanhasta ördäys-sikailu maineestaan. Siis, että siellä heidän laivoillaan asiakkaat örveltää. Kannattaisiko sille tehdä jotain?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat