Nainen (naapuri) yrittää iskeä häikäilemättömästi

Vierailija

Olen itsekin nainen ja tämä vähän hämmentää. Mutta kai tässä pitää toimia kuten toimisi miestenkin kanssa. 

Mikä ero siinä loppujen lopuksi on? Ei kai mikään? Tuntuu vain, että loukkaisi jotenkin pahemmin, kun vaatii ehkä enemmän rohkeutta lähestyä seksuaalisessa mielessä naista naisena kuin heteroasetelmassa tapahtuu. 

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko nätti, onko fiksu? No lähetä se sitten tänne. Tervetuloa. 

Ihan fiksu! Ulkonäössä ei varsinaista vikaa, mutta on sellainen "miehekäs" tyypiltään. Mun tutka piipitti kyllä jo aihan ensitapaamisista lähtien. Mua varmaan kymmenisen vuotta nuorempi. 

On pyydellyt kyläilemään, mutta olen milloin minkäkin tekosyyn varjolla välttänyt tilanteen. Nyt siis pohdin, että miksi minulla tulisi olla tekosyitä naisiin nähden yhtään sen enempää kuin miehiinkään. Miehille sanon ihan suoraan, etten ole kiinnostunut syventämään kanssakäymnistä vierailujen tasolle. 

Nyt jotenkin on vaikeampaa. Ymmärtänette? Olen toiset huomioiva ihminen viimeisen päälle ja en halua olla töykeä tässä tilanteessa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten se yrittää iskeä?

Sen näkee katseesta, että kyseessä on nyt jotain muuta kuin arkipäiväinen jutustelu naapurin kanssa. 

Mutta on siis ihan konkreettisestikin ehdottanut, että tulisin hänen luokseen kahville. Tämä on vähän vaikea saattaa kirjalliseen muotoon. Vaistonvaraista kerta kaikkiaan. Näen, kuulen, koen, että siitä on kyse. 

Vierailija

Ainahan voit sanoa, että olet 100% hetero. Ei siitä pitäisi kenenkään loukkaantua. Tiedän kyllä tapauksia, jossa homoseksuaali on yrittänyt iskeä ns. tavallisen naisen/miehen.

Vierailija

Hmm.. No jos se selkeästi on rekkis, niin kai se sitten yrittää iskeä.. Muutenkin vähän erikoista pyytää naapuria kahville? Mistäköhän olette jutelleet.. Onkohan saanut väärä kuvan susta? Ensi kerralla kun kysyy kylään, niin voithan sanoa, että et halua antaa väärää kuvaa tulemalla, jos kyse on jostain muusta kuin kaverillisesta kahvittelusta..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. No jos se selkeästi on rekkis, niin kai se sitten yrittää iskeä.. Muutenkin vähän erikoista pyytää naapuria kahville? Mistäköhän olette jutelleet.. Onkohan saanut väärä kuvan susta? Ensi kerralla kun kysyy kylään, niin voithan sanoa, että et halua antaa väärää kuvaa tulemalla, jos kyse on jostain muusta kuin kaverillisesta kahvittelusta..

Ei ole lainkaan epänormaalia pyytää naapuria kahville. Itsekin teen niin usein. Tykkään kasarimenosta, ja aion jatkaa sellasta, en ole somen kuluttaja vaan nautin reaalimaailman tuttavuuksista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti mikään rekkis (tämä kai tarkoittaa lyhennettä rekkalesbosta), mutta kävelytyyli ja koko olemus vain vie siihen suuntaan, että lesboudesta olisi kyse. 

Ei nyt minusta erikoista pyytää kahville naapuria, ei siinä mitään. Olen itsekin pyytänyt joskus. 

Ollaan juteltu niitä näitä taloyhtiöön liittyviä asioita. Koirista on ollut puhetta jonkin kerran, koska kuljen paljon koiran kanssa. En koe, että olisin viestittänyt mitään erityistä. Olen sellainen tosi avoin tyyppi ja kaikkien kanssa tässä höpöttelen. Ehkä siitä tulkinta vain. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lainkaan epänormaalia pyytää naapuria kahville. Itsekin teen niin usein. Tykkään kasarimenosta, ja aion jatkaa sellasta, en ole somen kuluttaja vaan nautin reaalimaailman tuttavuuksista

Ei se epänormaalia ole, mutta vähän erikoista, paitsi jos on jo hyvin tuttuvalliset välit? Vaikea kuvitella, kun ei tiedä mistä ollaan juteltu. Täällä Vantaalla kun on hyvä, jos sanotaan edes moit napaureille....

ihminen

Naapureiden kanssa kavittelu on ihan normi arkea. Mutta jos sinua ei kiinnosta niin kerro se hälle suoraan. Ei siinä ole sen kummempaa ihmeellisyyttä. Sinä itse teet siitä epänormaalia ja vaikeaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voit sanoa, että olet 100% hetero. Ei siitä pitäisi kenenkään loukkaantua. Tiedän kyllä tapauksia, jossa homoseksuaali on yrittänyt iskeä ns. tavallisen naisen/miehen.

Ai, että ihan vain keskustelun lomassa jossain pihatalkoissa täräytän, että olen muuten sataprosenttisen hetero. 

Nyt haetaan ei-loukkaavia vaihtoehtoja. Tuo olisi todella tökeröä. Hänhän ei vielä ole osoittanut seksuaalista suuntautumista sinänsä mihinkään suuntaan. On siis pyytänyt kahville kolmisen kertaa. 

Olen kuitenkin nyt varma, että haluaa tehdä tuttavuutta toisella tasolla kuin vain kahvittelu kivan naapurin kanssa. 

Vierailija

just sovin uuden naapurin kanssa että lähden hänen kanssaan harrastukseen :D toivottavasti se ei ollut iskuyritys.

jos olette koiraihmisiä molemmat eli on jotain joka yhdistää, niin mene sinne kahville ja ole ihan tavallisesti.

tiesitkö että vaikka joku on lesbo ei hän silti ole mikään joka ihastuu kaikkiin naisiin tai ei osaa pitää normaalia etäisyyttä naapuriinsa.

lisäksi hänen perusilmeensä ja olemuksensa saattaa olla "flirttaileva" eikä se välttämättä ole niiiin henkilökohtaista. Turhaan olet peloissasi 😄

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

just sovin uuden naapurin kanssa että lähden hänen kanssaan harrastukseen :D toivottavasti se ei ollut iskuyritys.

jos olette koiraihmisiä molemmat eli on jotain joka yhdistää, niin mene sinne kahville ja ole ihan tavallisesti.

tiesitkö että vaikka joku on lesbo ei hän silti ole mikään joka ihastuu kaikkiin naisiin tai ei osaa pitää normaalia etäisyyttä naapuriinsa.

lisäksi hänen perusilmeensä ja olemuksensa saattaa olla "flirttaileva" eikä se välttämättä ole niiiin henkilökohtaista. Turhaan olet peloissasi 😄

En ole yhtään peloissani. 

En vain halua loukata missään tapauksessa. Siksi haluan keskustella aiheesta, ei muuta. 

Ehkä nyt luovuttaa, kun en ole mennyt kolmen yrittämisen jälkeen kahville. En minä ainakaan neljättä kertaa pyytäisi vaan olettaisin, että toinen ei ole syystä tai toisesta halukas tulemaan. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat