Miehet ja naiset etsivät eri asioita kumppanista

Vierailija

Mitä miehet etsivät naisesta?

1. Kauneus
2. Nuoruus
3. Hedelmällisyys
4. Persoonallisuus

Mitä naiset etsivät miehestä?

1. Varallisuus ja menestys
2. Fyysinen koko (pituus, lihaksikkuus, kasvojen symmetrisyys, jne)
3. Alfa piirteet (paha poika asenne, johtajuus)
4. Persoonallisuus

Kommentit (12)

Vierailija

Onko tämä joku Las Vegasin yliopiston tutkimus? Vai keskittyykö otanta telkkarin paritusohjelmien osallistujiin? Olivatko vastaajat 15-vuotiaita?

vfvfv

Minä etsin ja löysin miehen pelkästään hänen ulkonäkönsä perusteella ja siksi, että hän on hyvä sängyssä. Olen paremmin koulutettu ja paljon varakkaampi ja asuntokin, jossa asutaan, on minun. Tarkemmin ajatellen mies on ollut myös hedelmällisempi kuin minä. Eiköhän nimenomaan naiset etsi mieheltä hyviä geenejä jälkikasvulleen. varsinkin koulutetut, vanhemmat itsenäiset naiset valkkaavat puolison pitkälti ulkoisten ominaisuuksien perusteella. Nuorempana painaa myös kyky ja halu sitoutua ja perustaa perhe, vanhempana taas enemmän miehen sänkytaidot.

Vierailija

Naiset sitä, miehet tota.

Olen muuten ihan yksilö ja minulla on omat mieltymykseni ihan kaikessa. Olen myös ajatellut että niin on myös muillakin. Turha lokeroida.

Vierailija

Nyt heräsi kysymys että miksi ihmeessä olen mieheni kanssa kun hänellä/hänessä ei ole mitään noita listattuja asioita, toisin kuin exässä (jonka muuten jätin).

Vierailija

Mun kriteerit miehelle:

1. Älykäs

2. Lyhyt, ei mikään lihasmöykky

3. Hellä ja empaattinen

4. Hauska

Ei nyt tainnut yleistys mätsätä

- Nainen 36

Vierailija

Älykkyys

Kohteliaisuus

Osaa keskustella vaikeistakin asioista

Ei ongelmia päihteiden kanssa

Luotettavuus

Rakastaa minua

Tuossa mieskriteerini. Miehelleni on noiden piirteiden lisäksi tärkeää että pidän valtavasti seksistä, olen kätevä kotitalousihminen ja olen melkein aina hyväntuulinen.

Miten ihmeessä voimme rakastaa toisiamme kun ap:n lista kriteerit eivät täyty?

Vierailija

Reilusti yli puolet  naisista haluaa

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2015092220397153_lz.shtml

"92 prosenttia miehistä piti joko tärkeänä tai välttämättömänä sitä, että kumppani on hyvännäköinen. Naisista samaa mieltä oli 84 prosenttia.

80 prosenttia miehistä ja 58 prosenttia naisista halusi hoikan kumppanin. 74 prosenttia miehistä piti tärkeänä, että kumppanilla on vakaat tulot. Naisista sitä tahtoi 97 prosenttia. Suurituloista kumppania halusi 47 prosenttia miehistä ja 69 prosenttia naisista."

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat