Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Duudsonit on kiusaajia

Vierailija

Käy sääliksi sitä Jaakko Saariluomaa kun ne Duudsonit koko ajan muka leikin varjolla kiusaa häntä hänen iästään. Kyllä huomaa että entiset koulukiusaajat eivät pääsee luonteestaan eroon vaikka kuinka yrittäisivät.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mä vähän luulen, että se on sellaista kavereiden keskistä pilaa. Kyllähän siinä porukassa kaikki nälvivät toisiaan.

Se, mitä on lapsena tehnyt ei määritä ihmistä koko hänen loppuelämäänsä. Lapset ovat julmia ja ajattelemattomia, monet kiusaajat tulevat järkiinsä aikuistuttuaan. Duudsonit ovat kuitenkin kertoneet jutusta avoimesti ja ilmaisseet olevansa pahoillaan. 

Toki en heitä henkilökohtaisesti tunne, en siis voi heidän luonteistaan sanoa mitään suuntaan tai toiseen. Muistetaan kuitenkin, että ihmiset muuttuvat.

Vierailija

Muistan yhden jakson Duudsonit tuli taloon ohjelmastakin, kun perheen äiti pelkäsi käärmeitä kuollakseen ja he pakottivat pitämään käärmettä sylissä..

Vierailija

Mun mielestä ovat just kiusaamisen takia iljettäviä. Se kiusaaminen oikeen huokuu niistä edelleen. Ja se duutsonit tulee taloon ohjelma, en ymmärtäny mitä helvetin kivaa on ku jotkut tulee sotkemaan ja rikkomaan paikkoja ja näytetään nuorille et tollanen törkeys on ok.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ovat just kiusaamisen takia iljettäviä. Se kiusaaminen oikeen huokuu niistä edelleen. Ja se duutsonit tulee taloon ohjelma, en ymmärtäny mitä helvetin kivaa on ku jotkut tulee sotkemaan ja rikkomaan paikkoja ja näytetään nuorille et tollanen törkeys on ok.

Se on just tuttu asenne kiusaajille, että kun se on muka heistä itsestään hauskaa ja kiusattu ei uskalla/kehtaa puolustautua/sanoa vastaan niin se ei muka ole kiusaamista. Vähän kuin koulussa kun kiusaajat kiusaa jotain ja opettaja puuttuu siihen, niin kiusaaja kääntää sen että kunhan pelleiltiin ja pidettiin hauskaa eikö niin ja yrittää saada sen kiusatunkin myöntämään että heh heh joo hauskaahan tässä vaan pidettiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kiusatut ovat niitä heikkoja joita luonnon täytyykin karsia.

mitä vittua mä just luin.. vitsailetko vai ootko muuten vaan tyhmä?

Vierailija

Melkoisia kiusaajia kun jatkuvasti vastustavat kiusaamista julkisesti. Missä tuo Saariluoma-juttu on tapahtunut?

Vierailija

Yksi on ollut koulukiusaaja ja yksi heistä se kiusattu.  Ovat asian sopineet ja nykyään kavereita. Ja tuo ohjelma, se on tietenkin täysin käsikirjoitettu.  Myös Jaakko tietää etukäteen mitä vitsejä vaikka hänen iästään heitetään.

Duudsonit tuli taloon sarjan ideahan oli sotkea arkea, tähän perheet itse ilmottautuivat. Luuletteko,  että ne sotkut ja hajonneet tavarat jäivät perheiden siivottavaksi ja maksettavaksi? 

Vierailija

No kyllähän se Jaskakin ihan yhtälailla kertoo vitsejä Duudsoneista ja Akusta, ja myös itsestään. Ja ihan käsikirjoitettuahan tuo on, joten turhaan säälit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No viihdettähän noi ohjelmat on. Ja onhan ne ihan aidosti ilahduttaneet esim. perheiden koulukiusattuja lapsia. Perheethän noihin ohjelmiin itse hakee.

Vierailija

Duudsonit ei kyllä näytä kestävän kritiikkiä ja vitsailua itsestään. Vittumoisen ylimielisiä, kun tulivat samaan mestaan kesällä. HP on maikka, mutta onko noilla muilla mitään koulutusta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Duudsonit ei kyllä näytä kestävän kritiikkiä ja vitsailua itsestään. Vittumoisen ylimielisiä, kun tulivat samaan mestaan kesällä. HP on maikka, mutta onko noilla muilla mitään koulutusta?

Ainakin Possessa nuo jäynää ja heittää vitsiä toinen toisistaan koko ajan. Että aika hyvin näyttävät kyllä kestävän. Ja en tiedä onko koulutusta vai ei, mutta aika pirun menestyneitä näyttävät olevankin ilmankin. Pyörittävät isoa tuotantoyhtiötä, joka just avast putiikin Losiin...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat