Duudsonit on kiusaajia
Käy sääliksi sitä Jaakko Saariluomaa kun ne Duudsonit koko ajan muka leikin varjolla kiusaa häntä hänen iästään. Kyllä huomaa että entiset koulukiusaajat eivät pääsee luonteestaan eroon vaikka kuinka yrittäisivät.
Kommentit (19)
Muistan yhden jakson Duudsonit tuli taloon ohjelmastakin, kun perheen äiti pelkäsi käärmeitä kuollakseen ja he pakottivat pitämään käärmettä sylissä..
Mun mielestä ovat just kiusaamisen takia iljettäviä. Se kiusaaminen oikeen huokuu niistä edelleen. Ja se duutsonit tulee taloon ohjelma, en ymmärtäny mitä helvetin kivaa on ku jotkut tulee sotkemaan ja rikkomaan paikkoja ja näytetään nuorille et tollanen törkeys on ok.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ovat just kiusaamisen takia iljettäviä. Se kiusaaminen oikeen huokuu niistä edelleen. Ja se duutsonit tulee taloon ohjelma, en ymmärtäny mitä helvetin kivaa on ku jotkut tulee sotkemaan ja rikkomaan paikkoja ja näytetään nuorille et tollanen törkeys on ok.
Se on just tuttu asenne kiusaajille, että kun se on muka heistä itsestään hauskaa ja kiusattu ei uskalla/kehtaa puolustautua/sanoa vastaan niin se ei muka ole kiusaamista. Vähän kuin koulussa kun kiusaajat kiusaa jotain ja opettaja puuttuu siihen, niin kiusaaja kääntää sen että kunhan pelleiltiin ja pidettiin hauskaa eikö niin ja yrittää saada sen kiusatunkin myöntämään että heh heh joo hauskaahan tässä vaan pidettiin.
eikös niillä ole ollut joku juttu jossa he puhuvat kiusaamista vastaan 😅 ironista sanoisin
Yleensä kiusatut ovat niitä heikkoja joita luonnon täytyykin karsia.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kiusatut ovat niitä heikkoja joita luonnon täytyykin karsia.
mitä vittua mä just luin.. vitsailetko vai ootko muuten vaan tyhmä?
Melkoisia kiusaajia kun jatkuvasti vastustavat kiusaamista julkisesti. Missä tuo Saariluoma-juttu on tapahtunut?
Yksi on ollut koulukiusaaja ja yksi heistä se kiusattu. Ovat asian sopineet ja nykyään kavereita. Ja tuo ohjelma, se on tietenkin täysin käsikirjoitettu. Myös Jaakko tietää etukäteen mitä vitsejä vaikka hänen iästään heitetään.
Duudsonit tuli taloon sarjan ideahan oli sotkea arkea, tähän perheet itse ilmottautuivat. Luuletteko, että ne sotkut ja hajonneet tavarat jäivät perheiden siivottavaksi ja maksettavaksi?
Onko näillä Duudsoneilla joku homofobia, kun tuntuu homovitsit toistuvan vähän joka ohjelmassa?
No kyllähän se Jaskakin ihan yhtälailla kertoo vitsejä Duudsoneista ja Akusta, ja myös itsestään. Ja ihan käsikirjoitettuahan tuo on, joten turhaan säälit.
Vierailija kirjoitti:
No viihdettähän noi ohjelmat on. Ja onhan ne ihan aidosti ilahduttaneet esim. perheiden koulukiusattuja lapsia. Perheethän noihin ohjelmiin itse hakee.
Duudsonit ei kyllä näytä kestävän kritiikkiä ja vitsailua itsestään. Vittumoisen ylimielisiä, kun tulivat samaan mestaan kesällä. HP on maikka, mutta onko noilla muilla mitään koulutusta?
Vierailija kirjoitti:
Duudsonit ei kyllä näytä kestävän kritiikkiä ja vitsailua itsestään. Vittumoisen ylimielisiä, kun tulivat samaan mestaan kesällä. HP on maikka, mutta onko noilla muilla mitään koulutusta?
Ainakin Possessa nuo jäynää ja heittää vitsiä toinen toisistaan koko ajan. Että aika hyvin näyttävät kyllä kestävän. Ja en tiedä onko koulutusta vai ei, mutta aika pirun menestyneitä näyttävät olevankin ilmankin. Pyörittävät isoa tuotantoyhtiötä, joka just avast putiikin Losiin...
Omalla porukalla on varmaan helpompi heittää jäynää, mutta tuntuvat vetävän kilarit ulkopuolisten arvosteluista. Ja mitä tulee tuohon "pirun menestyneitä" ja isoon tuotantoyhtiöön, kandee ottaa selvää asioista, ennen kuin puolustaa näitä teini-ikäisiä, keski-ikäisiä. Alla esimerkiksi Iltalehden uutinen, miten Duudsonien firma teki raskaat tappiot, miinukselle mentiin ja kunnolla...
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015072920103388_vi.shtml
Vierailija kirjoitti:
Omalla porukalla on varmaan helpompi heittää jäynää, mutta tuntuvat vetävän kilarit ulkopuolisten arvosteluista. Ja mitä tulee tuohon "pirun menestyneitä" ja isoon tuotantoyhtiöön, kandee ottaa selvää asioista, ennen kuin puolustaa näitä teini-ikäisiä, keski-ikäisiä. Alla esimerkiksi Iltalehden uutinen, miten Duudsonien firma teki raskaat tappiot, miinukselle mentiin ja kunnolla...
Jotain lähdettä tälle "vetävät kilarit" ulkopuolisten arvostelulle? Ei kenekään tarvitse kuunnella jos jotkut randomit aukoo päätään milloin huvittaa.
Ja sitten: tuliko sulle väärä linkki vai onko sun talousosaaminen noin hataraa? Tuloksesta nimittäin ei suoraan voi päätellä yrityksen menestymisestä yhtään mitään. Tulos menee yleensä miinukselle esim. suurempien investointien jälkeen, ja suuret investoinnit eivät kyllä yleensä kieli bisnesten menemisestä perseelleen...
Kyllä mäkin olen kuullut Duudsonien kilariherkkyydestä... Noussut ilmeisesti neste pahasti päähän. Kun vielä ymmärtäisi miksi.
Kyllä minäkin talousihmisenä kyllä vähän yllätyin tuosta uutisesta. Se onkin sitten eri asia onko suuria investointeja järkevää tehdä noinkin tappiollisten vuosien jälkeen... Jos yrityksen kassavirta on vuoden lopussa alle noin heikko, on toimittu kyllä äärimmäisen tyhmästi.
Tästä ymmärtää enemmän myös maallikot:
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/duudsonien-rahakone-tuotti-turskaa/kp…
Mulla oli kaveri Seinäjoelta ja sieltäpäin toinen, molemmat kiusaajia ja näpistelijä toinen.
Mä vähän luulen, että se on sellaista kavereiden keskistä pilaa. Kyllähän siinä porukassa kaikki nälvivät toisiaan.
Se, mitä on lapsena tehnyt ei määritä ihmistä koko hänen loppuelämäänsä. Lapset ovat julmia ja ajattelemattomia, monet kiusaajat tulevat järkiinsä aikuistuttuaan. Duudsonit ovat kuitenkin kertoneet jutusta avoimesti ja ilmaisseet olevansa pahoillaan.
Toki en heitä henkilökohtaisesti tunne, en siis voi heidän luonteistaan sanoa mitään suuntaan tai toiseen. Muistetaan kuitenkin, että ihmiset muuttuvat.