Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taisin nähdä Chisun ja Mikin, Jenni V:n ja Eliaksen yhdessä syömässä italialaisessa raflassa.

En fanita näitä mutta ok tyyppejä

Pikku ravintola ja intiimi nurkkapöytä oli, porukalla näytti olevan hauskaa. Ihmettelin ettei Chisu ja miehensä kovin läheisiltä näyttäneet, toisin kuin nämä Jenni ja Elias jotka oli kiinni all over toisissaan aina kun (sattumalta) katsahdin sinnepäin. Ehkä Chisu oli väsynyt, lapsi hoidossa, valvotut yöt ym. Sinänsä rauhallista jengiä, ei mitenkään ylpeän oloisia, vessajonossakin ainakn Jenni hymyili nätisti ja oli kohtelias.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko Chisulla lapsi???

Tynnyrissä olet elänyt jos et tuota tiennyt. Chisun lapsi on vuoden ikäinen, avomies valosuunnittelija Mikki Kunttu 44v.

Vierailija

Käsittääkseni Chisu ja Jenni ovat parhaita ystäviä jo vuosikausien ajalta. Normaalia että ystävät viettää aikaa yhdessä. Sitäkö ihmettelet, että julkkiksetkin käy vessassa niin kuin taviksetkin?? 

poizu 24

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni Chisu ja Jenni ovat parhaita ystäviä jo vuosikausien ajalta. Normaalia että ystävät viettää aikaa yhdessä. Sitäkö ihmettelet, että julkkiksetkin käy vessassa niin kuin taviksetkin?? 

Kävikö Jenni paskalla? Mä olisin halunnut olla mukana...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lesbot viihtyy yhdessä.

Ei ei, molemmilla oli miehet mukana. Eivät näyttäneet lesboilta ei sitte pätkän vertaa. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "Taisin nähdä...", joko näit tai et nähnyt. ..

Siis Jennistä olen varma kun näin hänet vessajonossakin. Samoin se vauvan näköinen poju joka Jenniä lääppi. Chisu oli joteskin omituisen näköinen enkä sen miestä tunnista mutta oletin että ne oli ne. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Jennistä olen varma kun näin hänet vessajonossakin. Samoin se vauvan näköinen poju joka Jenniä lääppi. Chisu oli joteskin omituisen näköinen enkä sen miestä tunnista mutta oletin että ne oli ne. 

Ok, no tämä selvensi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ottanut kuvia Seiskaan, olisit saanut 100e vihjepalkkiota?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ottanut kuvia Seiskaan, olisit saanut 100e vihjepalkkiota?

En ole AP mutta sinulle voisin valaista, että maailmassa on yhä ihmisiä jotka antaa jopa julkkisten syödä rauhassa ilman paskamaista juoruilua. Jos ei lasketa sitä että kirjoittaa tästä tänne palstalle...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pikku ravintola ja intiimi nurkkapöytä oli, porukalla näytti olevan hauskaa. Ihmettelin ettei Chisu ja miehensä kovin läheisiltä näyttäneet, toisin kuin nämä Jenni ja Elias jotka oli kiinni all over toisissaan aina kun (sattumalta) katsahdin sinnepäin. Ehkä Chisu oli väsynyt, lapsi hoidossa, valvotut yöt ym. Sinänsä rauhallista jengiä, ei mitenkään ylpeän oloisia, vessajonossakin ainakn Jenni hymyili nätisti ja oli kohtelias.

Kuvailetko vielä mitä tarkalleen ottaen tarkoitat ilmauksella "kiinni all over toisissaan"? 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat