Ihastuin pelimieheen
Nyt kävi niin, että menin ihastumaan pelimieheen. Vietimme muutaman illan yhdessä, mitään maata mullistavaa ei tapahtunut muutamaa suukkoa lukuunottamatta. Hän kyllä antoi ymmärtää olevansa minusta todella kiinnostunut ja lämpesi kovasti. Tiesin jo silloin, että on melko itsetietoinen ja tarkoituksenmukainen naistenmies, joka ei etsi kuin välikoloa.
Näiden iltojen jälkeen lähetteli muutamia viestejä, mutta erinäisten tapahtumien jälkeen (kaverinsa ilmeisestivät ivasivat hälle tästä) ei ole pitänyt niinkään yhteyttä. Näen häntä päivittäin työpaikalla ja kahdenkesken on oikein mukava. Olen laitellut muutamia viestejä harvakseltaan, joihin hän vastaa hyvin yksiolkaisesti ja viiveellä. Ei tykkäile somessa mun jutuista, mutta kuitenkin aktiivisesti seuraa kun saattaa mainita puheissaan niin.
Mitä mieltä raati on, kiinnostaako tätä peluria vahi ei? Signaalit hänen puoleltaan ovat aika ristiriitaisia ja on edes hankala selittää tilanteita. Itse olen myös pysynyt hyvin etäisenä enkä ole antanut ymmärtää, että kiinnostaisi.
Toisaalta huomaan ajattelevani häntä usein ja tämä tilannekin ahdistaa. En tiedä miten päin olisin ja mitä tekisin. Ja mitenhän tästä nyt pääsisi eroon kivuttomasti, kunjajos peluria ei kiinnosta.