Mikä näistä alueista lapsiperheelle (Helsinki) ? Muutan Oulusta, en tiedä mitään!

Vierailija

Alle tonnilla pitäisi saada mielellään kolmio mielellään joko metron tai paikallisjunan läheltä. Työpaikkani tulee olemaan Keskustassa, miehellä taas liikkuva työ.

Vuokraovesta löytyy seuraavat vaihtoehdot:

-Kontula

-Herttoniemi

-Vuosaari

-Myllypuro

-Kannelmäki(?)

Mikä näistä olisi järkevin + saa ehdottaa myös muuta! Meillä yksi lapsi, ekaluokkalainen. Muutto olisi edessä ensi kuussa/mahdollisimman pian!

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Jos noista valittava, niin Herttoniemi. Ehdottomasti. Onko Herttoniemi vai Herttoniemenranta? Herttoniemi vanhempaa, mutta kivaa aluetta. Rannassa uudempaa.

Vierailija

Hertsikka tai Kannelmäki. Molemmissa on kivoja ja paskoja alueita. Itse valitsisin Herttoniemen, koska metro on kätevämpi kuin juna.

Vierailija

Vuosaari, kontula myllypuro ja herttoniemi on kivoja. Kantsusta en tiiä. Vuokil, kontulal ja myllikällä on vähän huono maine, mutta ihan turhaan.

Vierailija

Älkää  mitään Kontuloita laittako tähän.

Ap, suhtaudu vastauksiin kriittisesti, koska tässä jotkut selvästi nyt pilailevat :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

http://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/helsinki/herttoniemi/kerrostalo/2...

Tämä asunto kyseessä Herttoniemessä! Aika pienihän on tuo on.. mutta eipä meitä ole kuin me kolme. 

Minkälaisia peruskouluja tuossa Herttoniemessä on. Tuossakin on muuten LVI-saneeraus tulossa, juuri hoksasin.. 

Varmaan ihan kiva kämppä ja Hiihtäjäntie on vissiin ihan OK, mutta putkiremppa..? Älä sellaseen muuta.

Vierailija

Vanha Kannelmäki on oikein viihtyisä alue.
Koulut ja palvelut lähellä. Suosittelen yli kahdenkymmenen vuoden kokemuksella. Aseman lähelle en muuttaisi.

Oulusta 1995 muuttanut

Myös aikanaan Oulusta muuttaneena sanoisin, että Kontula on kun Rajakylä (Oulun ei Vantaan) steroideilla älä siis sinne lapsiasi vie tai saat katua. Herttoniemi ja Vuosaari (varsinkin se aurinkolahden lähistö) on hyviä. Kannelmäessä on kaksi puolta uusi ja vanha ja toinen on ok ja toinen ei niin ok :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älkää  mitään Kontuloita laittako tähän.

Ap, suhtaudu vastauksiin kriittisesti, koska tässä jotkut selvästi nyt pilailevat :(

Siis mä en tiedä Helsingistä yhtään mitään! Olenko kerran tai kaksi käynyt? Palstalta olen lukenut että Kontula ja Itäkeskus ovat huonoja alueita, tiedän että Kampissa on ostoskeskus ja se on se metroasema jolla jäisin pois. Siinä koko mun Helsinkitietämys!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat