Onko teidän miehet lähteneet viikonlopuksi kavereiden kanssa hauskaa pitämään kun perheessä vauva?
Omani ajatteli lähteä. Olen sitten yh viikonlopun. Pää hajoaa jo muutenkin kun mies on ainoa aikuinen jota näen ikinä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Omani ajatteli lähteä. Olen sitten yh viikonlopun. Pää hajoaa jo muutenkin kun mies on ainoa aikuinen jota näen ikinä.
On meillä kumpikin saanut käydä, ja silloin toinen on kotona ja leikkii yyhoota, vaikka tilanne ei ole edes todellinen yh olo---
Mun mies oli jossain kivammissa menossa käytännössä joka ilta lapsen synnyttyä. Viikonloput myös. Lopulta ne yhtäkkiä löytyneet uudet kaverit tai muut tutut vei voiton ja mies lähti kokonaan. Joten en valittaisi yhdestä illasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei lähde millään vaikka kuinka yritän. Jaksais sitä koko ajan nähdä...
Tosi harvoin, mutta lähtee kyllä.
Ei tietenkään ole lähtenyt. :) mutta teinkin lapsen MIEHEN kanssa, en pojan. Jotkut ovat poikia läpi elämänsä, osa kasvaa miehiksi. Liian nuoren miehen kanssa ei myöskään kannata tehdä lapsia. Kun juoksut on vielä juoksematta, niin voi vaimo raukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole lähtenyt. :) mutta teinkin lapsen MIEHEN kanssa, en pojan. Jotkut ovat poikia läpi elämänsä, osa kasvaa miehiksi. Liian nuoren miehen kanssa ei myöskään kannata tehdä lapsia. Kun juoksut on vielä juoksematta, niin voi vaimo raukkaa...
Kuinkas vanha teidän lapsi on? Miehesi ilmeisesti kuitenkin ennen lapsia oli joskus viikonloppureissuilla, mutta nyt lopetti kun vauva tuli? Onko koskaan iltaa pois, viikonloppuna esim?
Tyypillistä suomalaisen miehen käyttäytymistä jo monessa sukupolvessa. Isät kännää, äidit yksin kotona vauvoihin sidottuina, isoäidit baareissa puumina. Ihan hyvä, että maa täyttyy uusilla, uskovaisilla ihmisillä.