Mitä mieltä nimestä Saska?

Vierailija

Tuleeko heti mieleen vain mustalaisen nimi? Tai jopa venäläisen? Minulle tuli ennen mieleen aina vain mustalainen mutta muutama vuosi sitten tapasin täysin suomalaisen miehen jolla tämä nimi oli ja hän oli aivan mahtava tyyppi muutenkin. Tämän jälkeen olen nimeen tykästynyt ja haluaisin jopa antaa sen omalle tulevalle pojalleni mutta mietityttää nämä mielleyhtymät.. Antakaan arvionne av-raati! Ja saa ehdottaa muita samantyyppisiä nimiä, ei liian pehmeitä eikä liian yleisiä.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Saska, jaska, paska, puska, saksa
Ainskin kiusaajilla olisi todella helppoa keksiä pilanimiä, joilla kiusata

Vierailija

Mitä väliä sillä on, mitä muut ajattelevat? Pääasia että miellyttää omaa korvaa ja että nimi kulkee hyvän maun rajoissa. Meidän pojallamme on eräs toinen mielipiteitä jakava nimi, mutta minä ja mieheni pidämme nimestä joten miksi ei?

Vierailija

Ihan älytöntä kysellä mitä mieltä muut on. Eiköhän ole tärkeintä että itse tykkää.
Taitaa olla aika huono itsetunto jos tollasta pitää miettiä huoh

Saskapaska

Saska-niminen poika on varmasti tuleva koulukiusattu lapsi. Laita kyseinen nimi lapsesi nimeksi, niin taatusti viimeistään kouluikäisenä lapsesi tulee itkien kotiin ja kertoo, että hänelle on annettu haukkumanimi Paska.

Vierailija

Hah mitä vastauksia. Jestas..tässä kiteytyy juuri se mistä alkaa lasten kiusaaminen. Kun aikuiset ihmiset alkavat työntää tota soopaa lapsille pienestä pitäen että jotain kiusataan nimen perusteella. Oikeen sanotaan lapsille että tuota lasta ei sitten saa kiusata hänen nimensä vuoksi. Hitto laoselle tullu mieleenkään tollanen asia kunnes aikuinen tämän hänen päähänsä laittoi. Oikeesti, aikuiset ihmiset, nyt vähän skarppausta ja itsekunnioitusta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat