Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä nimestä Saska?

Vierailija
13.10.2015 |

Tuleeko heti mieleen vain mustalaisen nimi? Tai jopa venäläisen? Minulle tuli ennen mieleen aina vain mustalainen mutta muutama vuosi sitten tapasin täysin suomalaisen miehen jolla tämä nimi oli ja hän oli aivan mahtava tyyppi muutenkin. Tämän jälkeen olen nimeen tykästynyt ja haluaisin jopa antaa sen omalle tulevalle pojalleni mutta mietityttää nämä mielleyhtymät.. Antakaan arvionne av-raati! Ja saa ehdottaa muita samantyyppisiä nimiä, ei liian pehmeitä eikä liian yleisiä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko heti mieleen vain mustalaisen nimi? Tai jopa venäläisen? Minulle tuli ennen mieleen aina vain mustalainen mutta muutama vuosi sitten tapasin täysin suomalaisen miehen jolla tämä nimi oli ja hän oli aivan mahtava tyyppi muutenkin. Tämän jälkeen olen nimeen tykästynyt ja haluaisin jopa antaa sen omalle tulevalle pojalleni mutta mietityttää nämä mielleyhtymät.. Antakaan arvionne av-raati! Ja saa ehdottaa muita samantyyppisiä nimiä, ei liian pehmeitä eikä liian yleisiä.

Aloituksestasi saa sen kuvan, että mustalaiset tai venäläiset olisivat jotenkin pahoja/huonompia ihmisiä.

Kirjoita seuraavalla kerralla vähän vähemmän rasistinen aloitus.

Oi älä viitti! :D Ehkäpä joku ei halua että nimi vaikuttaa ulkomaalaiselta vaan suomalaiselta. Ja Saska nimestä nyt sattuu tulemaan mieleen venäläinen ja mustalainen. Ihan hyvin kyseessä olisi voinut olla vaikka ruotsalainen tai espanjalainen tms.

Vierailija
22/24 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos halutaan kiusata niin kyllä mistä vaan nimestä voidaan vääntää vaikka mitä jos halutaan. Saska on persoonallinen nimi, itse pidän, sinänsä ei mitään ihmeellistä juonnu mieleen siitä. Laita vaan nimeksi jos tykkäät :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mut saska-paska tulee ekana mieleen.

Vierailija
24/24 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mut saska-paska tulee ekana mieleen.

Isä voi sitten aina aamuisin aamukahvin jälkeen aamupaskan paineen mukavasti suolenmutkassa painaessa ottaa lehden kainaloon ja huutaa aamupalapöydässä vielä istuvalle Sasha-pojalle, että isukki painuuu nyt sashalle! Kjäh kjähähähäähähhä rrrruurhahahahahahahhaha