Mitä mieltä nimestä Saska?
Tuleeko heti mieleen vain mustalaisen nimi? Tai jopa venäläisen? Minulle tuli ennen mieleen aina vain mustalainen mutta muutama vuosi sitten tapasin täysin suomalaisen miehen jolla tämä nimi oli ja hän oli aivan mahtava tyyppi muutenkin. Tämän jälkeen olen nimeen tykästynyt ja haluaisin jopa antaa sen omalle tulevalle pojalleni mutta mietityttää nämä mielleyhtymät.. Antakaan arvionne av-raati! Ja saa ehdottaa muita samantyyppisiä nimiä, ei liian pehmeitä eikä liian yleisiä.
Kommentit (24)
Niin, jos halutaan kiusata niin kyllä mistä vaan nimestä voidaan vääntää vaikka mitä jos halutaan. Saska on persoonallinen nimi, itse pidän, sinänsä ei mitään ihmeellistä juonnu mieleen siitä. Laita vaan nimeksi jos tykkäät :)
Sori, mut saska-paska tulee ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mut saska-paska tulee ekana mieleen.
Isä voi sitten aina aamuisin aamukahvin jälkeen aamupaskan paineen mukavasti suolenmutkassa painaessa ottaa lehden kainaloon ja huutaa aamupalapöydässä vielä istuvalle Sasha-pojalle, että isukki painuuu nyt sashalle! Kjäh kjähähähäähähhä rrrruurhahahahahahahhaha
Oi älä viitti! :D Ehkäpä joku ei halua että nimi vaikuttaa ulkomaalaiselta vaan suomalaiselta. Ja Saska nimestä nyt sattuu tulemaan mieleen venäläinen ja mustalainen. Ihan hyvin kyseessä olisi voinut olla vaikka ruotsalainen tai espanjalainen tms.