Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on yksi kaveri, mutta.

Vierailija

Se mun ainoa kaveri on täysin eri mieltä asioista jotka mulle on tärkeitä esimerkkinä maahanmuuttopolitiikka ja tämä pakolaistulva ja suomalaisten pienituloisten pärjääminen. Meidän perhe elää tuilla, niin hänenkin perhe, mutta hänen mielestä tukia pitäisi laskea ja minun mielestä taas nostaa siinä määrin, että ihmiset ylipäänsä päirjäis. Minun mielestä Suomi ei pysty elättämään noin paljon ihmisiä.

Kommentit (9)

Vierailija

Mua ärsyttää ihmiset jotka on juuri noista j.asioista erimieltä, niin miten mä pystyn olemaan sen kaverin seurassa jos se alkaa ja kun se aina alkaa kuitenkin puhumaan noista aiheista, meillä on kummallakin vahvat mielipiteet ja ollaan valmiita puolustamaan niitä kovaankin ääneen. En halua menettää tätä ainutta kaveria ku ollaan tunnettu jostain eskarista asti. Sillä menee niin helposti tunteisiin ja se suuttuu ja osaa olla ilkeä.

Vierailija

Lapsiko olet?! Ei kai kaveruus auttamatta tarkoita sitä, että pitäisi olla juuri samaa mieltä SINUN kanssa ettet tule vihaiseksi kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit. Opi elämään sen kanssa, että kaveri ei ole = sinä!

Vierailija

Puhukaa sitten jostain muusta. Paras ystäväni edustaa hyvin erilaista puoluekantaa kuin omani, ja keskusteluissamme löydämme asioita joista olemme samaa mieltä, ja toisaalta hyvin erilaisia mielipiteitä. Arvomme ovat kuitenkin pohjimmiltaan samanlaiset ja kunnioitamme toisiamme, joten nämä asiat eivät vaikuta ystävyyteemme. Jos toisen mielipiteet jostain asiasta ärsyttää suunnattomasti, on mielestäni ihan ok keskustella jatkossa muista asioista. Turha riidellä lämpimikseen, ystäväsi ei ole sinä ja sillä selvä.

Vierailija

Mutta niinhän se ostovoima nousisi ja saatais suomi nousuun. Ehdottomasti pitäis pienimpiä oalkkojakin nostaa, kun eihän ihmiset tuu enää toimeen.

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä ajattelit nostaa suomalaisten saamia tukia, jos kerran rahaa ei ole?

Vierailija

Tämä mun kaveri ottaa ne asiat monesti esille ja hän on mua nuorempi. Ollaan me nyt onnistuttu tapaamaan puhumatta näistä. Hänen mielestä kaikkien pitäis olla samaamieltä kanssaan.

quote=Vierailija]

Lapsiko olet?! Ei kai kaveruus auttamatta tarkoita sitä, että pitäisi olla juuri samaa mieltä SINUN kanssa ettet tule vihaiseksi kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkit. Opi elämään sen kanssa, että kaveri ei ole = sinä!

[/quote]

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puhukaa sitten jostain muusta. Paras ystäväni edustaa hyvin erilaista puoluekantaa kuin omani, ja keskusteluissamme löydämme asioita joista olemme samaa mieltä, ja toisaalta hyvin erilaisia mielipiteitä. Arvomme ovat kuitenkin pohjimmiltaan samanlaiset ja kunnioitamme toisiamme, joten nämä asiat eivät vaikuta ystävyyteemme. Jos toisen mielipiteet jostain asiasta ärsyttää suunnattomasti, on mielestäni ihan ok keskustella jatkossa muista asioista. Turha riidellä lämpimikseen, ystäväsi ei ole sinä ja sillä selvä.

No hänellä tulee työ ja opiskelu ykkösenä ja mulla tulee perhe ykkösenä. Me ollaan tavallaan hyvin erilaisia, mutta ihan hyvin meillä nyt on mennyt

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Politiikkakeskustelun päätteeksi me havaitsemme toisemme kusipäiksi ja vaihdamme puheenaihetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat