Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aivan liian monet toimittajat kuvittelevat tietävänsä kaiken vaikkeivät ymmärrä mistään yhtään mitään?

Vierailija
05.04.2026 |

Outo juttu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mulla on äääni, toosi kowa äääni".

Vierailija
2/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kovempi MÄ-ääni, sitä voimakkaampi näkemys, tuntuu narsistisuutta puhkuva ajanhenki sanovan. MÄ uskallan katsoa ja raportoida, MÄ olen olemassa. Tuolla asenteella saisi melkein jo oman ohjelman ja saisi raportoida omia kokemuksiaan ihan mistä aiheesta vain haluaa valita. MÄ-aura on jo niin kova että luo omaa uraa. Kaikki palaa jo aina itseen ja muhun ja miltä musta tuntuu. Pahinta olisi jos kukaan ei kuuntelisi. Siksi: huuto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun uutissivustoilla lukisi vaan "emme tiedä mistään mitään joten emme voi uutisoida"

Vierailija
4/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kovempi MÄ-ääni, sitä voimakkaampi näkemys, tuntuu narsistisuutta puhkuva ajanhenki sanovan. MÄ uskallan katsoa ja raportoida, MÄ olen olemassa. Tuolla asenteella saisi melkein jo oman ohjelman ja saisi raportoida omia kokemuksiaan ihan mistä aiheesta vain haluaa valita. MÄ-aura on jo niin kova että luo omaa uraa. Kaikki palaa jo aina itseen ja muhun ja miltä musta tuntuu. Pahinta olisi jos kukaan ei kuuntelisi. Siksi: huuto.

Eli kuten ap, MÄ olen ainoa joka tietää ja osaa, kukaan muu ei ymmärrä mitään. MÄ olen suurenmoinen NERO!

Vierailija
5/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman pitää muuttua oikeaan suuntaan, kunnes toimittaja ja toimitus tuntee olonsa turvalliseksi. Siihen saakka lukijaa läksytetään miten lukijan pitäisi muuttaa maailmaa toimituksen lepyttämiseksi. Mutta lukija ei saa koskaan toimittajilta palkintoja, vaikka lukija tekisi kaikkensa.

Vierailija
6/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset törpöt luulee olevansa vaikka mitä, mutta ei ne oo kun hemmetinmoisia sössöjä vaan.

Vierailija
7/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T y h j ä n toimittajat!

Vierailija
8/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäsikö kirjoitat, ap?

Vierailija
9/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi. Journalismi on yksi ammateista, joka vetää eniten puoleen persoonallisuushäiriöisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi