Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään jäänyt traumaa vanhempiensa seksi(ääni)stä?

Vierailija
12.10.2015 |

Mulle on :(
Pelkään hysteerisesti että esim. kavereiden tai sukulaisten luona yökyläillessä joudun kuulemaan jotain nitkutuksia tai ähinöitä. Ajatus seksistä oman miehen kanssa jossain kyläillessä tai yövieraiden aikana tms. saa mut kauhun partaalle.

Oon aina pitänyt itseäni seksuaalisena js avoimena ihmisenä, mutta vasta tämän "traumani" ymmärrettyäni olen tunnistanut sen uskomuksen omassa päässäni, että seksi on jotenkin likaista, pahaa ja salaista (liittyen vanhempieni seksielämän todistamiseen ja siihen, etten saanut lapsena minkäänlaista tukea tai tietoa asiasta).
Eli siinä missä joku toinen sulkeutuisi asian takia, minä olen koettanut selvittää sitä yliseksuaalisuudella ja jonkinlaisella esittämisellä. Kiva huomata näin kolmekymppisenä aviovaimona, että iso osa persoonallisuudesta on ollut "feikkiä"...

Muita?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole traumoja, mutta eihän se mukavaa ollut. En ole siis omien vanhempieni seksiääniä todistanut, kun erosivat kun olin pieni, mutta muuten lähisukulaisten. Todella vastenmielistä.

Se "etu" on tässä eronneen äidin elämässä, että hoidan seksielämäni silloin, kun lapsi on isällään. Eipä tarvitse oman lapseni kuulla mitään epämukavia ääniä ainakaan minun taholtani.

En ikinä suostuisi suhteeseen eronneen kanssa jos pillua heltiäisi vain tiettynä aikana. kun "hoidetaan seksiasiat pois alta".

Huoh vittu miten tylsää.

T. Japi

Sanoinko että olen edes etsimässä mitään suhdetta? En todellakaan tarvitse miestä mihinkään muuhun kuin seksiin, ja siihen halukkaita miehiä ILMAN mitään parisuhdelupauksia onneksi löytyy, vaikka sinä, Japi, oletkin nyt minulta täysin saavuttamattomissa (nyyh).

Vierailija
22/26 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole traumoja, mutta eihän se mukavaa ollut. En ole siis omien vanhempieni seksiääniä todistanut, kun erosivat kun olin pieni, mutta muuten lähisukulaisten. Todella vastenmielistä.

Se "etu" on tässä eronneen äidin elämässä, että hoidan seksielämäni silloin, kun lapsi on isällään. Eipä tarvitse oman lapseni kuulla mitään epämukavia ääniä ainakaan minun taholtani.

En ikinä suostuisi suhteeseen eronneen kanssa jos pillua heltiäisi vain tiettynä aikana. kun "hoidetaan seksiasiat pois alta".

Huoh vittu miten tylsää.

T. Japi

Japi kulta, nyt ei kukaan pyytänytkään sinua suhteeseen kanssaan. Neuvoksi myös tulevaan annan, että tietääkös Japi, että mies voi ja on suotavaa järjestää treffejä? Nähdä vaivaa ja hieman suunnitellakin. Ehkä varata hotelli itselleen ja seuralaiselleen syömässä käymisen päätteeksi tai järjestää lapselle muina aikoina katsoja ja sen turvin kutsua nainen viettämään aikaa kanssasi. 

Toivottavasti on harvassa naiset, jotka kokee, että Japille olisi nyt annettava, vaikka rappukäytävässä viis omasta lapsesta tai mies muuten lähtee lätkimään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran, ei jäänyt traumoja. Tosin olin jo vähän vanhempi ja tajusin, mistä oli kyse. Olin jo aiemmin nähnyt kaapissa ehkäisyvälineitä jne. Ei se nyt varsinaisesti ole sellainen asia, jota olisi tehnyt mieli jäädä kuuntelemaan tai miettiä sen tarkemmin, mutta mun mielestä oli ihan ok tiedostaa, että vanhemmilla on seksielämä. 

Ymmärrän paremmin, että ihan pikkulapsille se voi olla pelottavaa, kun ei yhtään tiedä, mistä on kyse ja kuuluu vaan voihkimista ja ähkimistä. 

Vierailija
24/26 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh vittu miten tylsää.

T. Japi

Japi kulta, nyt ei kukaan pyytänytkään sinua suhteeseen kanssaan. Neuvoksi myös tulevaan annan, että tietääkös Japi, että mies voi ja on suotavaa järjestää treffejä? Nähdä vaivaa ja hieman suunnitellakin. Ehkä varata hotelli itselleen ja seuralaiselleen syömässä käymisen päätteeksi tai järjestää lapselle muina aikoina katsoja ja sen turvin kutsua nainen viettämään aikaa kanssasi. 

Toivottavasti on harvassa naiset, jotka kokee, että Japille olisi nyt annettava, vaikka rappukäytävässä viis omasta lapsesta tai mies muuten lähtee lätkimään...

Niin ja olis muuten tylsää jos olis tuollainen miesystävä, joka ei näe yhtään vaivaa suhteen eteen ja tönöttäs vaan luullen, että häntä pitää viihdyttää ensisijaisesti. ;D

Vierailija
25/26 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh vittu miten tylsää.

T. Japi

Ai että miehen pitäisi sitä ja tätä, ehkä vielä katsoja toisen äpärälle? Mikä on naisen rooli tässä leikissä? Antaa pillua jos huvittaa? Jestas miten ihanan tasa-arvoiselta ajatuksenne vaikuttaa.

Miksi nainen ei voi itse viedä lastaan hoitoon ja hakea minua ravintolaan ja hotelliin? Jos tätä ei pysty tekemään, tuskin nainen tosisaan on ja suhteeseen panostaisi myöhemminkään.

Vierailija
26/26 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi