Hei teetetään paidat, joissa lukee isolla 254! Siten tunnistamme toisemme sitten missä vaan.
Mitä turhaa, johan me tunnistetaan toisemme käsikakkanauhoista.
Viime viikollakin näin Stockan Herkun kassajonossa naisen, jolla oli myös nauha käsivarressa. Heti alettiin juttusille, ja aikaa vierähti ainakin tunti siinä kun juteltiin tästä AV.n uudistuksesta ja 254 numerosarjasta.
Sivut
mun on
On edelleenkin. Kuinkahan mones aloitus tää on samasta aiheesta?
Jep ja vaihdoin tässä konetta ja oleilupaikkaa toisen operaattorin alueelle päivän aikana ja sama on yhä.
On :D
Mullakin.
Universaali mammakoodi.
En tiedä, jos olisin muita nähnyt en olisi tätä tehnyt. Olet varmaan palstalla aika paljon?
On
En minäkään ollut nähnyt vaikka palstailen päivittäin. En kuitenkaan päivystä täällä.
mutta sama koodi myös minulla.
On
Jep
Mikä on BOTTI? :0
Saattaa olla ihan kuka vaan...
On! Ja olen siitä iloinen, koska 254 on yksi suosikkilukuni.
Hei teetetään paidat, joissa lukee isolla 254! Siten tunnistamme toisemme sitten missä vaan.
254
No kiitos, nyt soi päässä Ja känner en bot, hon heter Anna, Anna heter hpn, o hon kan banna lallalalaaa...
Se on kuin Bile-Dani. Kukaan ei sitä oikeasti tunne eikä ymmärrä.
Se on (roskapostiro)-botti!
Mitä turhaa, johan me tunnistetaan toisemme käsikakkanauhoista.
Viime viikollakin näin Stockan Herkun kassajonossa naisen, jolla oli myös nauha käsivarressa. Heti alettiin juttusille, ja aikaa vierähti ainakin tunti siinä kun juteltiin tästä AV.n uudistuksesta ja 254 numerosarjasta.
tää on kohtalo.
Sivut