Olen ostanut kyseisen 1,5 l pänikän jostain alesta. Odotan jo, että loppuis, että sais vaihtelua. Ihan hyvää shampoota tuo kuiville, värjätyille hiuksille kyllä on.
Flowkosmetiikan kehäkukkashampoopalaa. Olen kokeillut kaiken maailman kalliit Tigit sun muut, mutta tämä pistää minun luonnonkiharat ruotuun, ihana kun viimein löytyi.
Olen ostanut kyseisen 1,5 l pänikän jostain alesta. Odotan jo, että loppuis, että sais vaihtelua. Ihan hyvää shampoota tuo kuiville, värjätyille hiuksille kyllä on.
Tähänkö tämä palsta on mennyt? Ihan tosi. Aika säälittävällä tasolla ollaan. Perusmarketti shampoota käytän.
Sivut
L'oreal Serial Expert Vitamino Color tjsp.
Redken all sotf, diamond oil ja syväpuhdistavat löytyy kylppäristä
Garnierin joku hunajan hajuinen. Käytän sitä mitä tarjouksessa kulloinkin on.
Dermosil sensitive shampoo. Hajustamatonta sen olla pitää.
Kokeilen Lidlin jotain halpista, ostin persikantuoksun takia. Muuten olis hyvää mutta kuivattaa päänahkaa.
Herbal Essences Naked Volume. Ei ole silikonia.
Tresemmen perfectly (un)done
Apteekista aco hilseshampoota 10 putilo riittoisa jaensimmäinen hilseshampoo joka OIKEASTI toimii! Ei kutii päänahka!
Herbal Essences Naked Volume
Lidlin hajustamaton herkän ihon sampoo on ihan paras.
Deserd essence hajustamaton shampoota
xz niittyvillaa tällä hetkellä
Sante Appelsiini-kookos kiiltoshampoo. Iso pullo, hyvä mieto makea tuoksu.
Flowkosmetiikan kehäkukkashampoopalaa. Olen kokeillut kaiken maailman kalliit Tigit sun muut, mutta tämä pistää minun luonnonkiharat ruotuun, ihana kun viimein löytyi.
Tigin turkoosi
Garnier Fructis, goodbye damage. Ostin joskus vaan siksi kun sai niin halvalla. Ihan ok kamaa, mutta ensi kerralla ostan aika varmaan jotain toista.
Erisan.
Tähänkö tämä palsta on mennyt? Ihan tosi. Aika säälittävällä tasolla ollaan. Perusmarketti shampoota käytän.
Eikö tämän typerämpiä kysymyksiä enää keksitä?
Käytättekö te vaan yhtä shampoota kerrallaan??? Mulla on montaa eri merkkiä.
Aussie. Se tuoksu <3
Sivut