Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kännissä piereskely :P

Vierailija

Onko mahdollista, että vahva humalatila aiheuttaa estotonta piereskelyä vieraiden ihmisten seurassa? Vaikka henkilö ei selvinpäin koskaan piereskelisi vieraiden ihmisten seurassa? Voiko olla niin kännissä, ettei tajua piereskelevänsä..?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mä oon piereskellyt, koska ajattelin ettei kukaan kuule. Kännissä on vähän sellanen hälläväliä-asenne. Mutta joo, kyllä varmaan kuulivat kun vieressä olivat, tai ainakin haistoivat. Yökerhoissa haisee muuten aina pierulta. (Tässä mun tapauksessa ei ollut edes mikään meluisa baari kyseessä, että sikäli kysyisin itseltäni: mitä vittua?)

Vierailija

Olen kyllä huomannut, että känniläisiä ei haittaa vaikka rupsahtelisikin. Tanssilattialla leijuva aromi taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja hyvät kaverit alkavat kännipäissään turauttelemaan vaikka muuten eivät sitä tee (edellyttänee kyllä jonkinlaista kasuaalia alapäähuumorin viljelyä jo entuudestaan). Mutta eihän alkoholin aiheuttama estojen poistuminen niin katso, mihin estoihin vaikuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No minulta ainakin lähtee KAIKKI estot humalan myötä, eli voin sanoa ja tehdä ihan mitä tahansa.

Aijaa. Itse olen selvin päin hyvin arka puhumaan, enkä kännissä puhu sen enempää. Mutta nyt sitten ilmeisesti kuitenkin kuulopuheiden mukaan olen piereskellyt kännissä.. outoa!! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulta ainakin lähtee KAIKKI estot humalan myötä, eli voin sanoa ja tehdä ihan mitä tahansa.

Aijaa. Itse olen selvin päin hyvin arka puhumaan, enkä kännissä puhu sen enempää. Mutta nyt sitten ilmeisesti kuitenkin kuulopuheiden mukaan olen piereskellyt kännissä.. outoa!! 

Piereskelet myös joka yö unissasi, etkä muista aamulla siitä mitään. Strange.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piereskelet myös joka yö unissasi, etkä muista aamulla siitä mitään. Strange.

niin..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi aiheuttaa vaikka estotonta paskomista vieraiden sänkyyn. Kokemusta on

Kuulostaa ikävältä.. mutta entä jos ei edes juo ihan kaatokännejä - voikohan silloinkin tapahtua piereskelyä yms..?

Vierailija

Ei tekisi mieli luopua kännien vetämisestä joidenkin pierujen takia.. :P Tai ehkä voin juoda kännit, mutta vain joko yksin tai mieheni seurassa.. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä oon piereskellyt, koska ajattelin ettei kukaan kuule. Kännissä on vähän sellanen hälläväliä-asenne. Mutta joo, kyllä varmaan kuulivat kun vieressä olivat, tai ainakin haistoivat. Yökerhoissa haisee muuten aina pierulta. (Tässä mun tapauksessa ei ollut edes mikään meluisa baari kyseessä, että sikäli kysyisin itseltäni: mitä vittua?)

:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen piereskellyt lentokoneessa, ja ajattelin samoin että eihän sitä kukaan kuule.. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat