Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei sa arvostaa ja kunnioittaa neitsyttä naista?

Make

Vaan sellainen mies leimataan heti huono itsetuntoiseksi mieheksi, joka pelkää munansa kokoa, seksitaitoja ja naisen kokemusta.

Kyllä itse arvostan ja kunnioitan neitsyttä naista yli kaiken. Sen verran harvinainen on kaunis neitsyt nainen. Oikea aarre.

Minun mielestä mies ei pysty tosirakkauteen kuin vain naisen kanssa, jonka neitsyyden vei.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mies saa kunnioittaa ja arvostaa ihan mitä huvittaa. Jos mieheltä löytyy kyky ajatella saa hän myös halutessaan pohdiskella miksi kunnioittaa ja arvostaa mitä ikinä arvossa pitääkään, tämä sitten saattaa muuttaa näitä kunnioituksia ja arvostuksia.

Vierailija

No. Voit sitten varmaan olla yksin loppuelämäsi. Jos et itsekään ole neitsyt, niin turha sitä on naiseltakaan vaatia. Olisit pysynyt sen ensimmäisen seksikumppanisi kanssa.

Vierailija

Saa kunnioittaa, mutta ei se ole syy olla kunnioittamatta ei-neitsyitäkään. Onneksi minun kunnioitukseni ja rakkauteni on jotain syvempää ja merkityksellisempää, eikä liity seksiin ollenkaan.

Vierailija

Sanon tämän nyt naisena joka on harrastanut seksiä ainoastaan aviomiehensä kanssa; mielestäni tuolla tavalla ajattelevat miehet ovat aivan täydellinen turn off. Ei suinkaan sen vuoksi että olisi joku itseisarvo paneskella ympäriinsä, vaan en ikimaailmassa haluaisi, että mieheni tai kukaan muukaan mies arvostaisi minua ensisijaisesti pilluni vuoksi. Todella karmea ajatus ja ihan väärä lähtökohta millekään vakavalle suhteelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saa kunnioittaa, mutta ei se ole syy olla kunnioittamatta ei-neitsyitäkään. Onneksi minun kunnioitukseni ja rakkauteni on jotain syvempää ja merkityksellisempää, eikä liity seksiin ollenkaan.

Kuinka moni nainen kunnioittaa esim 35v neitsytmiestä? Tai kelpuuttaa parisuhteeseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen kunnioittaa esim 35v neitsytmiestä? Tai kelpuuttaa parisuhteeseen?

0

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en nyt huolisi muutenkaan yli 30v miestä parisuhteeseen, mutta poikaystävä oli neitsyt siihen asti, kun aloimme seurustelemaan. Itse olin pannut useamman miehen kanssa häntä ennen.

Vierailija

Entäs jos nainen on yli keskimääräisen neitsyysiän, arvostatko silloinkin. Vai ajatteletko että hänessä on väistämättä jotain vikaa, vaikkei olisikaan... Pointti on siis että voitko ajatella jokaista ihmistä yksilönä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä miksi on neitsyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä mies ei pysty tosirakkauteen kuin vain naisen kanssa, jonka neitsyyden vei.

Nainen onneksi pystyy tosirakkauteen muidenkin kanssa usein jopa paremmin kuin sen joka vei neitsyyden, mutta minkäs sille voi jos ei halua kokeilla asiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä miksi on neitsyt.

Jos haluaa vain romanttista vaniljaseksiä rakastuneena eikä voi koskea naiseen ilman syviä tunteita?

Vierailija

Pakko muuten sanoa, että jos olisin edelleen sen kanssa, jonka kanssa mulla oli eka kerta, niin kärsisin helvetin huonosta seksistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat