Miesten mielestä olen kuuma, itsetunto aivan hukassa.

Vierailija

Niin, no olen testannut lapsellisella tavalla viehätysvoimaani laittamalla kuvia deittipalstalle ja kehuja satelee valtavasti vaikken ole ihan nuorikaan enää. Kärsin pahoista itsetunto ongelmista (keski-iän kriisi?), jotka ovat nyt viime aikoina menneet niin pahoiksi että olen enimmäkseen vain kotona. Siis häpeän itseäni enkä mene edes ihmisten ilmoille. 

Millä itsetuntoa saisi nostettua? Jotenkin nyt olen jämähtänyt sellaisen itsesyyttelyyn, kaikki menneisyydessä tehdyt "virheet" jotenkin nousseet pintaan nyt. Tiedän, että itselle kannattaisi olla armollinen, mutta kun en osaa. 

Huomaan, että heti jos menen harrastamaan liikuntaa niin voin paremmin. Jotenki vaan se lähteminen on todella vaikeaa, koska häpeän mennä ulos koska olen mielestäni ruma ja paksu. Olen vuorotteluvapaalla, joten on mahdollisuus olla vain kotona. 

Olen oikeasti todella ahdistunut. Onko muita ihmisiä jotka ovat enimmäkseen vain kotona? Tuntuu kyllä että pää hajoaa täällä himassa ollessa.

Kommentit (4)

Vierailija

Minä! Olen 28-vuotias ja mulla on itsetunto ihan maassa aina kun näen nuorempia ja kauniimpia naisia. Ennen mä olin kaikkein nätein, kiinnostavin ja persoonallisin (ainakin omasta mielestä, ja positiivista huomiotakin sain paljon). Nyt kuljen ulkona vain sen verran kuin on pakko, iso musta huppari päällä. Saan katseita 40-v. miehiltä ja se vasta masentaa. Mua on tosin rumentanut pitkällinen sairastelu ja lääkitykset, enkä nytkään edes voi harrastaa liikuntaa tilanteeni takia. Siinä olet onnekkaampi, aloittaja, sulla on ainakin jotain tehtävissä.

Tosin olen monesti aikonut laittaa edes ruokavalion takaisin kuntoon, mutta sitten mieli maassa taas syön suklaata terveellisten aterioiden välissä :/

Vierailija

Taidamme olla masentuneita, pakko myöntää. Pitäisi varmaan hakea apua siihen. Mullakin on perussairaus, joka stressannut ja väsyttänyt mua. Jotenkin tää alavireisyys nyt jatkunut liian pitkään. Ahdistaa tää himassa oleminen ja se kun häpeää itseään, vaikka samalla tajuaakin sen olevan aivan typerää, mutta silti sitä vaan jatkaa samaa rataa. Mäkin käyn ulkona vain pakon edessä nykyään.

Ap

Vierailija

Mun tissikuvat on alastomassa suomessa ja kehuja ja treffipyyntöjä satelee valtavasti. Mutkun se ei oikein riitä jos ihmisellä on masentunut olo. Olen muutakin kuin tissit. 

-Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat