Tomi "loskat suuhun" Björck muuttaa perheineen Australiaan
Björck myi "huomattavan osuuden" ravintolaketjun omistuksestaan yhtiökumppanilleen ja muuttaa Australiaan. Näin tietää HS kertoa, http://www.hs.fi/kaupunki/a1444615083756
Harmi ettei myynyt kokonaan ja jättäytynyt pois myös ravintoloiden ruokareseptien suunnitelusta ja kaikesta muusta ravintolaketjua koskevasta. Tuota "loskat suuhun"-häiskää en tule koskaan tukemaan syömällä ravintoloissa joissa hänellä on näppinsä pelissä.
(Ja teille jotka ette tiedä "loskat suuhun"-gatea: http://www.vauva.fi/keskustelu/3976016/ketju/tomi_bjorck_kilahti_kritii…)
Kommentit (42)
Ihme keuhkontaa, mitä sitten jos sinne lähtee? Ehkä menestyy, jos ei, niin sitten voitte ampua täysillä :) Kukaan teis´tähän ei ole suoltanut paskaa suustaan tai´näppikseltään?? Just joo. Ko. hemmo mulla yhdentekevä, mutta en tykkää palstalaisten vihainnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihme keuhkontaa, mitä sitten jos sinne lähtee? Ehkä menestyy, jos ei, niin sitten voitte ampua täysillä :) Kukaan teis´tähän ei ole suoltanut paskaa suustaan tai´näppikseltään?? Just joo. Ko. hemmo mulla yhdentekevä, mutta en tykkää palstalaisten vihainnosta.
Kukaan ole mitään keuhkonnut.
Minä kyllä pidän farangin ruuasta erittäin paljon. Myös bs on hyvä ja gaijin ihan ok... en tajua miksi kaikki dissaa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ole mitään keuhkonnut.
Eikö? Moni toivottaa epäonniset heipat. Myös sinä. Noloa.
Mies 29v kirjoitti:
No ei ihmisiä tarvitse tuomita yhden virheen perusteella, ikään kuin joku ilkeä kommentti määrittelisi koko elämää ja mitätöisi kaikki hyvät teot ja saavutukset kuten lukuisten ihmisten työllistämiset ja maksetut verot. Näinhän se voi valitettavasti mennä joissakin tapauksissa.
-Mies 29v + 1v-
Yksi virhe tai erehdys on aivan eri asia kuin ASENNE!
Miksi ylipäänsä nöyryys on niin kaukana miessukupuolesta... tämä vain yksi paskiainen monien muiden joukossa. Poikien äidit kai tietävät mikä kasvatuksessa mättää
Kas kun luin tän uutisen jo 7 vuotta sitten.
Vanhoja tarinoita.
Mies 29v kirjoitti:
Epäviehättävää luuseria miehestä ei saa tekemälläkään ja vientiä on varmasti paljon myös Australiassa.
Uuh, kuinka kuumana oikein käytkään Björckiin?
Siellä ei ihan yhtä helposti pärjääkään kuin täällä. Kilpailu on ankaraa ja huomattavasti kovemman luokan keittiömestareita vastassa.
Kiva kuulla välillä hyviäkin uutisia. Toivottavasti mahdollisimman moni muukin idiootti ottaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
9: Ei se ole 30v., vaan vanhempi. Tyyppi kirjoitti nimimerkikseen ilmeisesti vuosikausia ensin 28v.
Oho! Tuosta en tiennytkään. Itse olen seurannut palstaa siitä asti, kun hän esiintyi nimimerkillä Mies 28v. Sitten hän täytti 29 vuotta ja vaihtoi nimimerkikseen Mies 29v. 30 vuotta täytettyään hän ei kuitenkaan vaihtanut nimimerkiksi Mies 30v, vaan otti käyttöön tuon Mies 29v + 1v, josta moni luuli hänen olevan 29 vuotias mies jolla on 1 vuotias lapsi. Nyt sitten on näemmä rekkautunut nimimerkillä Mies29v, vaikka tosiaan on itse kertonut täyttäneensä kolmekymmentä vuotta... Ei voi kuin ihmetellä syytä tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä syytä tällaiseen.
Vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä syytä tällaiseen.
Vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä.
Joku täällä joskus ehdotti nimimerkkiä Mies Kolmenkympinkriisi. Se sopisi hyvin, koska joku ikäkriisi tuossa taustalla pitää olla.
Ruikuttavat routaporot jää Suomeen katselemaan lentokoneen perävanoja. Kyllähän sellainen ketuttaisi ja kateudesta sappi prakaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäänsä nöyryys on niin kaukana miessukupuolesta... tämä vain yksi paskiainen monien muiden joukossa. Poikien äidit kai tietävät mikä kasvatuksessa mättää
Nöyryydellä ei saa naisia tai rahaa. Kuten jo tuossa mainittu, niin livenä lähes jokainen AV-mamma lankeaisi Tomin edessä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöyryydellä ei saa naisia tai rahaa. Kuten jo tuossa mainittu, niin livenä lähes jokainen AV-mamma lankeaisi Tomin edessä....
Olen nähnyt hänet livenä ja pystyissä pysyin. Oikein hyvin. Kaikkiin ei ylimielinen asenne tee vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
No ei ihmisiä tarvitse tuomita yhden virheen perusteella, ikään kuin joku ilkeä kommentti määrittelisi koko elämää ja mitätöisi kaikki hyvät teot ja saavutukset kuten lukuisten ihmisten työllistämiset ja maksetut verot. Näinhän se voi valitettavasti mennä joissakin tapauksissa.
-Mies 29v + 1v-
Miksi nimimerkkisi on Mies 29v, vaikka olet 30 vuotias? Koetko olevasi liian vanha kolmekymppisenä, vai miksi valehtelet ikäsi?
Kysymys ei ole miehen iästä vaan brändistä. Mies 29v +1v on brändi, ainakin täällä av:llä.
Näin on. Epäviehättävää luuseria miehestä ei saa tekemälläkään ja vientiä on varmasti paljon myös Australiassa. Oli kuitenkin tuottoisa Suomelle sen aikaa kun sitä kesti ja Suomi tarvitsee lisää samanlaisia.
-Mies 29v + 1v-