Hierailijaaa

Siis +35 mies on 24/7 viidne minuuutin välein paikalla. Kelle teidän miehet kirjoittelee? 

• ylös 2
  • alas 4

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hei se on ihan ok, koska toisessa ketjussa te naiset olette hyväksyneet sen, että netissä saa jutella muiden miesten kanssa, vaikka jopa ulkomaalaisten.

Toinen ketju asiassa.

Eli naiset, olette antaneet luvn tähän, naaattikaaat nyt!

Ja pikkupilluille jutellaan.

• ylös 4
  • alas 15
Ap.

Oon tapaillut tuota miestä jonkin aikaa mut meni kyllä mielenkiinto nyt kokonaan. Tuskin olen ainoa nainen :(  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hei se on ihan ok, koska toisessa ketjussa te naiset olette hyväksyneet sen, että netissä saa jutella muiden miesten kanssa, vaikka jopa ulkomaalaisten.

Toinen ketju asiassa.

Eli naiset, olette antaneet luvn tähän, naaattikaaat nyt!

Ja pikkupilluille jutellaan.

Onko tuo paksu teksti jonkinlainen peniksenjatke? Vai pelkäätkö, ettei kukaan huomaa pikkuruista viestiäsi? Kovasti on todistettavaa. Lähdes nyt siitä huomiohuoraamasta.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Whatsupin kautta voi nykyään hoitaa puhelutkin, aika helppoa ja halpaa. Voi myös kuulua johonkin harrasteporukkaan ja ryhmäviestejä voi niiltä tiimoilta tulla paljonkin...

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Jos todella on viiden minuutin välein paikalla niin ei ole ihan tervepäistä touhua riippumatta kelle kirjoittelee tai on kirjoittelematta. 

Vierailija

Hän tarkastaa milloin sinä olit paikalla, koodaa kavereille mennäänkö bisselle tänään koska ei kestä vaimoaan ja hei se on whatsapp.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oon tapaillut tuota miestä jonkin aikaa mut meni kyllä mielenkiinto nyt kokonaan. Tuskin olen ainoa nainen :(  

Taas oikein salapoliisi hommaa :D Itse olen osana erilaisissa ryhmissä ja niistä tulee erittäin usein viestejä, eli olen hyvin paljon WA:ssa paikan päällä.

Miksi teidän pitää kyttäillä toisten touhuja tuolla tavalla?

Vierailija

Jollekin upealla vauvapalstalla tapaamalleen naiselle. Tuedättehän ne naiset, joiden takia miehet niillä palstoillakin roikkuu.;)

Vierailija

Lapsen harrastuksen kaksi kyytiryhmää, oman perheen ryhmä, vanhempainyhdistys, kahden vapaaehtoishomman ryhmät. Ja olen 50 v.

Vierailija

Whatsappia voi muuten käyttää tietokoneen kautta. Tiedän monia, joilla se on koko ajan auki yhdessä selaimen välilehdistä ja jotka sen takia ovat aktiivisena koko ajan.

Hassu tämä tällä palstalla vastaan tullut käsitys, että Whatsapp olisi vain naisten juttu. Omista tutuistani se on käytössä melkein kaikilla alle eläkeikäisillä, sekä miehillä että naisilla. Sitä vanhemmilta se löytyy vain parilta, muilla ei edes ole älypuhelinta. Whatsapp on syrjäyttänyt kahdenkeskiset tekstiviestit lähes kokonaan ja lisäksi moni kuuluu useisiin kaveri- ja harrastusporukoiden ja perheiden ryhmiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle 19v. tytölle :-) Olen 36v. mies.

Oletko tuttuni Mikko? Joka ei nuorena saanut nättiä naista niin subkeski-ikäisenä kirjoittelee pikkutytöille!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.