Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kestät koko ajan äänessä olevaa ihmistä?

huokaus
12.10.2015 |

Harrastuksen kautta olen tutustunut henkilöön joka terrorisoi yhteisiä tapaamisia olemalla jatkuvasti äänessä. En edes enää muista tapaamisen jälkeen mitä hän on puhunut, yhtä tasaista höpötystä. Ärsyttävää kun kukaan muu ei saa suunvuoroa. Olen koettanut välttää pälättäjää etten sano hänelle jotain tylyä. Kuitenkin sen verran vieraita ihmisiä ollaan ja tullaan kuitenkin kohtaamaan harrastuspiireissä. 

Kuinka jaksan häntä!! 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. En ole ainut kärsijä. ;) onnekseni tämä kälättäjä on tosiaan harrastuksen kautta joten en usein kohtaa kuitenkaan. 

Hänkin on kauhea energiasyöppö ja besserwisser. Kaiken kokenut ja paras. Joskus olen testannut ja kysynyt neuvoa asiasta jossa hän on kaikkitietävä ja vastaus on välttely ja puheenaiheen vaihto. Eli paskaa suoltaa. 

Vierailija
22/24 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta mitään ongelmia. Olen introvertti, joten jaksan kyllä kuunnella. Jos joku haluaa olla koko ajan äänessä, olkoon. Se ei ole minulta pois.

Inrtroverttiutesi lisäksi ole empatiakyvytön. Minäminäminäminä... pläääääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä itseensäihastuneita kälättäjiä on jokaisessa naisvaltaisessa, etenkin valtion tai kaupungin suojatyöpaikassa, joissa on aikaa kälättää. Kannattaa varoa olemasta liian tyly, tälläiset kälättäjät voivat hankkia helposti potkut hiljaisille jurottajille.

Vierailija
24/24 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aargghh! On muuten ärsyttävää. Yhteistä näille höpöttäjille yleensä on vielä, että nauravat omille jutuilleen. Ja ajatus katkeaa, mutta juttu valitettavasti ei. Tsemppiä vaan! Ota käyttöön aina hyvä vastausarsenaali:

Just joo. Jaa jaa. Aivan. Jahas. Noja. Silä tavalla.

Ja nämä mahdollisimman kuivalla äänenpainoilla.

Tai niinkuin äidilläni on tapana vastailla sisarelleen, jolla on kamottavin puheripuli, mitä olen kellään tavannut: "Ni. Ni. Ni. Vaini. Noni." :) Sellaisessa kommunikaatiossa on jopa jonkinlaista kieroutunutta symmetriaa...

Mutta otsikon kysymyskeeen vastaisin itseni osalta,etten mä niitä kestäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi