Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko opettajan soveliasta käyttää nahkahametta töissä?

Vierailija
12.10.2015 |

http://lindajuhola.com/wp-content/uploads/2014/06/Untitled_18_691_2000_…

Tuossa esimerkki millaista hametta tarkoitan. Entä voiko opettaja mennä kouluun polvesta rikkinäisissä farkuissa tai sellainen iso leveälierinen hattu päässä?

Itse olen siis opeopiskelija, joka pukeutuu edellämainittuihin vaatteisiin, mutta sijaisuuksia tehdessä en jotenkin kehtaa tuollaisia vaatteita käyttää, yleensä töihin laitan farkut ja hupparin tms. Tuntuu niin tylsältä vaihtaa työpäivän jälkeen vaatteita työpaikalla, että viitsii lähteä kaupungille.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa missään nimessä käyttää nahkahametta. Eikä rikkinäisiä farkkuja. Myös alusvaatteiden pitää olla ihonväriset. Nahkahanskat pitää myös vaihtaa tumppuihin.

Vierailija
22/22 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi. Itse olen nuori luokanope (5. lk) ja vaatevarastooni kuuluu muun muassa juurikin nahkainen kynähame :D ei ehkä se käytännöllisin vaate, jos opettaa ihan pikkuisia, mutta muuten mielestäni täysin sovelias. Tykkään myös esimerkiksi biker-takeista, tekoturkeista, korkonilkkureista/-saappaista ja lierihatuista, sekä päätäni koristaa - hui kauhistus - pitkät vaaleat hiukset. Saan usein kehuja asuitani työkavereilta ja omanlaisissa vaatteissa on aina hyvä fiilis :) Meidän koulusta löytyy myös muita persoonallisia pukeutujia, joten rohkeasti vain pois farkut ja huppari -linjalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla