Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko opettajan soveliasta käyttää nahkahametta töissä?

Vierailija

http://lindajuhola.com/wp-content/uploads/2014/06/Untitled_18_691_2000_J...

Tuossa esimerkki millaista hametta tarkoitan. Entä voiko opettaja mennä kouluun polvesta rikkinäisissä farkuissa tai sellainen iso leveälierinen hattu päässä?

Itse olen siis opeopiskelija, joka pukeutuu edellämainittuihin vaatteisiin, mutta sijaisuuksia tehdessä en jotenkin kehtaa tuollaisia vaatteita käyttää, yleensä töihin laitan farkut ja hupparin tms. Tuntuu niin tylsältä vaihtaa työpäivän jälkeen vaatteita työpaikalla, että viitsii lähteä kaupungille.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

No minulta jäi saksa oppimatta open reisiä nahkaminihameen alta tirkkiessä. Mutta kivaa oli, ja vieläkin tumputellessa muistelen

Vierailija

Ei kai nahka materiaalina ole mitenkään nou-nou. Sen sijaan, jos se hame on liian lyhyt tai sen kanssa laittaa avonaisen paidan, niin sitten se on sopimaton. Esim kuvan hame on mielestä ihan ok.

Revittyjä farkkuja en laittaisi.

Vierailija

Todellakin käytät just omanlaisia vaatteita. Mäkin oon lo-opiskelija ja kouluihin oon aina menny samanlaisissa vaatteissa kuin muuallekin. Liian avara kaula-aukko ja liian lyhyt helma on mautonta missä tahansa muuallakin. Tollasta nahkahametta voisin oikein hyvin käyttää tarpeeksi paksujen sukkisten kanssa ja muutenkin peittävät sukkikset polven yläpuolelle jääviin hameisiin on musta ihan hyvä olla. Polvesta revityt farkut ei musta mikään ongelma.

Hatussa en menis sijaisuuksiin, ellen ois ihan varma, että siinä koulussa ei käsketä oppilaita ottamaan omaa hattua pois sisällä. Selittele siinä sitten tokaluokkalaiselle, miks opettaja on hattu päässä tunnilla, mutta itse ei saa tulla pipo päässä sisälle.

En kyllä kehtais ite mennä opettajaks farkuissa ja hupparissa...

Erkki-Merkki