Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin lapselle nimeksi Carrie Samantha

Vierailija

Olen todella kova Sinkkuelämää fani!

Kommentit (10)

Vierailija

VARASTIT SITTEN MUN VARAAMAN TYTTÖVAUVAN NIMEN!!! :(((

Nyt minun pakko laittaa Carrie Miranda.

Charlottea en halua laittaa koska se on amerikkalainen kaupunki, ihan sama vaikka heittäisi lapsen nimeksi sitten Pori tai Jyväskylä!

Vierailija

joo ihan ok. Tärkeintä on todellakin itse tiedostaa että vanhemmat antavat sen nimen lapselleen eikä se yllättäen ilmesty jostain kasteessa (vrt. sai kasteessa nimen).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

VARASTIT SITTEN MUN VARAAMAN TYTTÖVAUVAN NIMEN!!! :(((

Nyt minun pakko laittaa Carrie Miranda.

Charlottea en halua laittaa koska se on amerikkalainen kaupunki, ihan sama vaikka heittäisi lapsen nimeksi sitten Pori tai Jyväskylä!

Mun lapseni on Brooklyn Paris.

Vierailija

Otan osaa. Tämä oli lapselle. Sinulle toivon, että järki kasvaisi joskus päähäsi. Miksi viaton lapsi jjoutuu kärsimään. Onneksi nykyään etunimen voi vaihtaa lähettämällä postikortin viranomaisille.

Vierailija

Carrie ja Samantha ovat molemmat ihan kauniita nimiä, ainakin englanninkieliselle lapselle, mutta sinkkuelämää-assosiaation vuoksi en molempia samalle lapselle antaisi. Tosin jos vain toinen noista on kutsumanimi niin ihan okei. 

Vierailija

Vihaatko lastasi? Siis oikeasti, Carrie Samantha!? Tuleeko lapsestasi samanlainen vuohennaama kuin se näyttelijä. Ja joku seksibloggaaja.

Tiedätkö muuten Carrie-kauhuelokuvan. Voit vielä pelastaa tilanteen ja kertoa nimen sanoessasi olevasi kauhuelokuvafani...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat