Uskaltaisikohan sitä ottaa lapsipuoliin yhteyttä?t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Saataisiin vihdoinkin lopetettua tuo kuolleen isänsä tili.

Kommentit (8)

Vierailija

No aloitetaanko me nyt veivaamaan tätä kun edellisestä päästiin.

Mikäli kyseiset ihmiset eivät aiheuta välitöntä hengenvaaraa, niin voidaan olettaa että normaali aikuinen ihminen uskaltaa yhteyttä ottaa ha asiat hoitaa. Nyt tietysti voidaan alkaa pohtimaan oletko normaali ihminen.    

Vierailija

Minustakin outoa, että joku jatkuvasti veivaa omia yksityisiä ongelmiaan yleisellä palstalla? Eikö sinulla ole ketään läheistä/ammattiauttajaa, jonka kanssa voisit ongelmiasi pohtia? Tällä palstalla ei olosi varmasti tule paranemaan.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun pitäisi olla aikuinen ja aikuinen "uskaltaa" hoitaa asiansa. Mahtavat olla pelottavia ihmisiä nämä lapsipuolet? 

On ne, osa vanhempia kuin minä.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun pitäisi olla aikuinen ja aikuinen "uskaltaa" hoitaa asiansa. Mahtavat olla pelottavia ihmisiä nämä lapsipuolet? 

Ihan vakavissaanko sä kyselet tyhmiä? Tuskin he kuitenkaan ovat sellaisia jotka tavatessa esimerkiksi pahoinpitelevät sairaalakuntoon ja jos ovat, tapaa yleisellä paikalla. Harva uskaltaa toisen kimppuun pankissa käydä. Eli summa summarum, jos jokin asia pitää hoitaa, hoida se äläkä aina, ihan aina ja joka jumalan kerran piiloudu tekoayyn taakse miksi sitä ei voi tehdä.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakavissaanko sä kyselet tyhmiä? Tuskin he kuitenkaan ovat sellaisia jotka tavatessa esimerkiksi pahoinpitelevät sairaalakuntoon ja jos ovat, tapaa yleisellä paikalla. Harva uskaltaa toisen kimppuun pankissa käydä. Eli summa summarum, jos jokin asia pitää hoitaa, hoida se äläkä aina, ihan aina ja joka jumalan kerran piiloudu tekoayyn taakse miksi sitä ei voi tehdä.

Eivät he kimppuun käy ja hoidan kun saan kaikkien osoitteet.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat