The Walking Dead 6.kausi alkaa!

Vierailija

Joko odotat iltaa? Täällä malttamattomina kaksi sarjan fania. Toivon että lähtevät taas liikkeelle kun jämähtivät viime kaudella taas yhteen paikkaan..

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Mihis se loppu viimeksi? Rick ainakin ampui jonkun ja johtaja (nainen) yritti puhua kaikki Rickiä vastaan. Vai oliko näin? Pitää varmaan kattoa viimeinen jakso ennen iltaa.

Vierailija

Morgan näki kun Rick ampui öykkäröivän alexandrialaisen. Daryl taisi jäädä jonkunlaiseen pinteeseen sillon kauden lopussa. Lähtevät Alexandriasta kyllä tällä kaudella, ei huolta. 

Vierailija

Jes! Ois siistiä jos Rick muuttus zombiksi, mutta silti jatkaisi vaan sen porukan johtajana.

Esim Michonne sanois vaan näin: "Hei Rick, vaikka oot zombi, voidaanko olla kavereita?"

Rick: "HHHHNNNNNNNNGGGGHHHHH ÖRRR ÖÖÖRR."

Sitten Rick jäis vaan jumittaa jotain seinää vasten, ja tyypit vaan kääntäs sen kävelee johonkin pellolle, ja silti seurais sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas jaksa sitä paikasta toiseen hölväämistä. Keskittyisivöt ja alkaisivat rakentaa uutta.

Btw, eka jakso tuli eilen...

Niin, jenkeissä? Ei kai sitä eilen suomessa esitetty?

Vierailija

Jösses, katsooko joku oikeasti tuota sarjaa? Olen mainoksia katsonut ja miettinyt, että onpa outo sarja. "zombie, verta lentää ja muuta paskaa"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jösses, katsooko joku oikeasti tuota sarjaa? Olen mainoksia katsonut ja miettinyt, että onpa outo sarja. "zombie, verta lentää ja muuta paskaa"

Noin mäkin ajattelin ja meni piiitkään ennen kuin katsoin yhtään jaksoa, silloinkin vain kun en parempaakaan katsottavaa keksinyt. Nyt olen ihan koukussa ja katsonut kaikki kaudet tähän mennessä. Plus Andrew Lincoln on lääh.

Vierailija

Minä taas toivon, että eivät koskaan pysähdy mihinkään ja ala uudestaan farmareiksi.. paljon jännempää on se, kun löytävät uusia paikkoja. Toivoisin, että menisivät jonnekin kaupunkiin välillä.

Tässä on kuulemma joku Susijengi johon törmäävät. Väkivaltaisia, inhottavia miehiä siis tiedossa. Ne on pahempia kuin zombit.

Vierailija

Tää kuulostaa mahdollisesti surkealta, mutta mua on jännittänyt toi tämäniltainen uusi jakso etukäteen niin paljon, että en ole saanut nukutuksi ja nyt olen edelleen hereillä "eilisillä silmillä". Simahdan varmaan istualleni ennen kuin jakso ehtii alkaa...

Mua kiinnostaisi nähdä taas sellaisia mielenkiintoisella tavalla tosi häiritseviä "oho, no noinhan se varmaan tuollaisessa hullussa tilanteessa lopulta menisi"-juttuja, vaikka jossain isossa kaupungissa.

Vierailija

Niitä Wolveseja näkyi jo viime jaksossa, jossa pari kävi ensin  Morganin ja sitten Darylin ja Aaronin kimppuun, olivat rakentaneet sen ansa-alueenkin. Modernit talot hyvin toimivassa kylässä olisivat musta ihan mahtava breikki tässä vaiheessa sarjaa, kyllähän porukka on käytännössä vaeltanut vankilasta asti ympäriinsä ja olivat ennen kylän löytämistä aivan loppu ja nälkää näkeviä. Jotain rajaa sille kulkemiselle.

Pappi, Carol ja blondin väkivaltainen mies ovat epävakaita mielenterveydeltään, siinä on jo ihan tarpeeksi loppukaudelle Wolvesien ja zombien lisäksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat