Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti anaaliseksiä - mulla traumoja

Vierailija
12.10.2015 |

Olen siis tuoreessa suhteessa miehen kanssa, meillä on aivan upeaa seksiä ja mies on todella huomaavainen ja luotettava sängyssä. Viimeksi kun nähtiin, harrastettiin erittäin kiihkeää seksiä ja yhtäkkiä mies ehdotti anaaliseksiä. Mulla on kuitenkin traumoja anaaliseksistä eksän kanssa, otti väkisin ja haukkui sen jälkeen aina huoraksi. Järkytyin todella paljon tän miehen pyynnöstä vaikka ei mies tietenkään voi tietää mun traumoista. En siinä tilanteessa kuitenkaan sanonut muuta kuin että en halua ja mies ei sitten jatkanut jankkaamista. Nyt asia kuitenkin pyörii koko ajan mun mielessä, enkä tiedä mitä tehdä. Pitäisikö mun puhua traumoistani tän miehen kanssa vai onkohan liian aikaista avautua sellaisesta? Mies tietää kuitenkin että mun edellinen parisuhde oli vaikea. Tää asia vaivaa mua koko ajan. Onko edes normaalia ehdottaa tollaista näin tapailuvaiheessa?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi kuuluu normaaliin terveeseen seksielämään siinä missä suuseksikin

Vierailija
42/42 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anaaliseksi kuuluu normaaliin terveeseen seksielämään siinä missä suuseksikin

Anteeksi vain, mutta mikä sinä olet päättämään mikä on kenellekin tervettä? Me tykätään miehen kanssa sitomisjutuista, piiskaamisesta, leikki-raiskauksesta, roolileikeistä, rakastamme suuseksiä sekä antaa, että saada, harrastamme seksiä melko julkisilla paikoilla, meillä on suuri lelukokoelma, harrastetaan harvakseltaan kolmen kimppaa siten, että toinen nainen mukana, mies saa nuolla mun peppureikää koska pitää siitä (minulle se on yhdentekevää, mutta hän pitää), mutta mitään mun perseeseen ei työnnetä. Se on sovittu ja keskusteltu moooonta kertaa, me keksitään muita tapoja toteuttaa fantasioita. Ja molemmat nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi