nainen raskaana miten mies jaksaa?

kohtalonsanelema

Oletteko olleet ilman seksiä kuin kauan ennen synnytystä ja synnytyksen jälkeen?

Onko nainen helpottanut mitenkään miehen vaikeaa (jos edes on kiukkuinen/hankala) oloa?

Vai pitääkö miehen kerjätä huomiot eli nainen ei liikuta eväänsäkään?

Kommentit (10)

Vierailija

En ole vielä synnyttänyt, 2vko laskettuun aikaan. Viimeksi harrastimme seksiä eilen. Sitä ennen 2pv sitten. Maksimitauko on ollut 4pv raskauden aikana. Nainen eli minä teen aamiaisen miehelle joka aamu edelleen, koska herään häntä aiemmin. Siivoan, teen ruokaa, pidän häntä hyvänä - päivittäin. Mies tekee myös minulle asioita mutta olen sen verran itsenäinen että en suostu toisten hoidettavaksi ja en pysty makaamaan pitkiä aikoja paikoillani, siitäkin tulee paikat kipeäksi. Puhumme myös paljon suhteestamme ja tulevasta, jos siis jotain on mielen päällä. Miehen mukaan on ollut todella helppoa ja olen ollut ihana, vaikka hän kaikkia kauhutarinoita raskaana olevista naisista oli kuullutkin. 

Vierailija

Riippuu paljon naisesta. Meillä raskauden viimeiset 6kk oli ilman seksiä ja sitten synnytyksen jälkeen meni toiset 6kk ennen kuin mitään seksiin liittyvää oli. Eli yli vuosikin voi helposti mennä ilman seksiä.

m35

Vierailija kirjoitti:

Oletteko olleet ilman seksiä kuin kauan ennen synnytystä ja synnytyksen jälkeen?

seksi loppui heti siihen kiertoon, kun emäntä tuli raskaaksi, eikä seksiä ole ollut nyt synnytyksen jälkeen noin 2,5 vuoteen.

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen helpottanut mitenkään miehen vaikeaa (jos edes on kiukkuinen/hankala) oloa?

ei. emäntä on ollut koko ajan kuin perseelle ammuttu karhu, joten ei puhettakaan mistään seksiin viittaavasta

Vierailija kirjoitti:

Vai pitääkö miehen kerjätä huomiot eli nainen ei liikuta eväänsäkään?

enää ei jaksa edes kiinnostaa saada emännältä huomiota, joten olen jatkossa lapsesta huolehtiva selibaatissa elävä perheenisä. seksin aika elämässämme on selvästi ohi.

Vierailija

Kai nyt jokaisella naisella on hyviä ystävättäriä, jotka auttavat hädässä ettei miehen tarvitse lähteä vieraisiin. Meillä tämä toimi niin. M53

Vierailija

Mulla on takana 5 raskautta ja jokaisen aikana olen ollut tosi kiimainen. Seksiä on ollut aina paljon raskausaikana, niin yksin kuin yhdessäkin.  Yhteen synnytykseen lähdin melko pian yhdynnän jälkeen, kun yhdyntä taisi käynnistää synnytyksen lasketun ajan tietämillä.

Synnytysten jälkee seksielämä on aloitettu noin 2 viikon kuluttua. 

Vierailija

Kaks viikkoa siinä taisi mennä, naisen ehdoilla täysin. Ensimäisen lapsen jälkeen nainen yllätti ilmoittamalla että nyt haluttais kokeilla.

satisfaid

kyllä ihmisillä vaihtelee käsittämätöntä eikö toiset ole sitten naisellisia? meillä seksiä ollut n viikon päästä 3 snnytyksiä. ja pisin tauko alle 2vk 12v aikana!.

hopotihopotiheijaa kiitolaukkaa ison palan haukkaa

Vierailija

Olisko 2 viikkoa mennyt molempien synnytysten jälkeen. Toivuin hyvin eikä ollut vaurioita joita olis pitänyt parannella. Ekan raskauden aikana seksiä oli harvakseltaan synnnytykseen asti. Kroppa tuntui niin vieraalta ja hankalalta ettei tehnyt yhtää mieli puolivälin jälkeen, mutta tietysti miestä halusi silti hyvän pitää :) Toisessa raskaudessa seksiä oli paljon loppuun asti, mutta viimeiseen kuukauteen en pystynyt juuri aktiivisesti osallistumaan. Molempien raskauksien aikana viimeisen kuukauden aikana on ollut ihan mahdotonta saada orgasmia tai antaa suuseksiä, koska oma olo on ollut niin huono, kipuileva eikä happi ole kulkenut kunnolla. Myöskään asentojen puolesta ei ole pystynyt olemaan enää muuten kun lusikassa. Kaikki muu sattui tai alkoi oksettaa hapenpuutteen takia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat