Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä olen nyt pari kertaa chattaillyt ulkomaalaisen miehen kanssa netissä. Ja olen siis naimisissa. Ei kai se mitenkään väärin ole omaa miestä kohtaan? On vain  kiva jutella jonkun kanssa ja pientä piristystä arkeen.

• ylös 3
  • alas 24

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Riippuu vähän siitä miten olette asian suhteessanne määritelleet. Ja ole dialogissa päänsisäisen miehesi kanssa, jos tiedät että  hän repii pelihousut asiata niin se on silloin väärin. Ja on se myös väärin, jos sinun pitää asiaa kysyä. 

• ylös 29
  • alas 2
Vierailija

Mitä mieltä olette? Voisitteko itse jutella ja ehkä vähän flirttaillakin siinä?

• ylös 1
  • alas 22
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä miten olette asian suhteessanne määritelleet. Ja ole dialogissa päänsisäisen miehesi kanssa, jos tiedät että  hän repii pelihousut asiata niin se on silloin väärin. Ja on se myös väärin, jos sinun pitää asiaa kysyä. 

Musta tuntuu väärältä, koska mulle tulee aina iloinen olo, kun juttelen sen kanssa. Oman miehen kanssa kun on vähän huonompi kausi menossa ja sen seurassa ei just nyt ole paljoa naurattanut... Tuntuu sitten väärältä, kun toisen miehen seurassa naurattaa..

Mutta se toinen asuu kaukana. Ei tulla ikinä edes tapaamaan.

ap.

• ylös 4
  • alas 19
Vierailija

Öh, yhtä ok juttu kuin jutella kadulla jollekin miehelle.

Flirtti ei minusta ole hyväksyttävää mutta ihan normaali jutustelu on. Vai pitäisikö kaikki sosiaaliset tilanteet jättää pois kun pappi sanoo aamen?

• ylös 23
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu väärältä, koska mulle tulee aina iloinen olo, kun juttelen sen kanssa. Oman miehen kanssa kun on vähän huonompi kausi menossa ja sen seurassa ei just nyt ole paljoa naurattanut... Tuntuu sitten väärältä, kun toisen miehen seurassa naurattaa..

ap.

Ei mitään muttia, jos itsekin tuntee tekevänsä väärin. Pettämisessä on hyvin vähän tekemistä itse tapaamisen kanssa. Ei ole oikein teitä kumpaakaa kohtaa, että huonossa tilanteessa lohdutat itseäsi muulla tavalla kuin tarttumalla itse ongelmaan yrittäen ratkaista sitä!

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Flirtti ei minusta ole hyväksyttävää mutta ihan normaali jutustelu on. Vai pitäisikö kaikki sosiaaliset tilanteet jättää pois kun pappi sanoo aamen?

Kyllä, jos itsestään tuntuu väärälle niin se on silloin väärin itseään kohtaa oli pappi sitten sanonut amen tai ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No niin mäkin vähän ajattelen. Mietin, että jos kertoisin miehelle, niin ehkä sitten ei tuntuisi niin väärältä. Eihän mun tarvisi sanoa, että mitä me jutellaan, mutta kertoisin vain, että olen törmännyt netissä tällaiseen tyyppiin tmv.

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ohan se väärin sitä miestä kohtaan. Jos sillä herää jotain toiveita...

Joo, tätä olen ajatellut. Ei ole vielä tullut puheeksi tuo mun mies...

ap.

• ylös 0
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Olet naiivi. 

Sinusta on ok sinulle, vähän flirttailla ja muuta netissä, ulkolaisen miehen kanssa?

Mieskin on arvaten jotenkin tumma mies, ja sinä luulet olevasi erityinen tälle miehelle?

Todennäköisesti pyörittää rinkiä ja tavoitteena joskus päästä panolle.

Sitten asiaan, eli pettamiseen.

Naisena sulla on oikeus, mutta entä toisinpäin? Miehelläs olisi joku netissä, sulle ok, että miehellä suhde?

Miksi muuten naisena menet toisen miehen luo, jos sulla on ongelma miehesi kanssa?

HUORAN TAPA TOIMIA!

EI OLE OK PITÄÄ NETTISUHDETTA.

OLET PETTURIHUORA, SELVITÄ ASIAS MIEHES KANSSA.

• ylös 8
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ihanaa se on hehkuttaa netissä vieraan kanssa.... Suosittelen !

Tässä väsynyt huora neuvoo huoria. 

Miestäsi käy sääliksi, ei taida tietää kuinka paska nainen sillä on.

En ihmettele, että sulla on ongelmaa, olet itsekäs ja typerä pissaliisa.

• ylös 6
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO KYLLÄ PITÄÄ LOPETTAA FLIRTTAILU JA MUUT MIESSUHTEET KUN ON NAIMISISSA.

NAISILLE EI SELVÄÄ? -EI IHME ETTÄ 50% EROAA, KUN NAISET ON TÄLLAISIA SUORAAN SANOTTUJA HUORIA.

ITSE EROAISIN HETI, JOS TÄLLAISTA ON.

MIKSI EDES OLET SUHTEESSA, JOS ETSIT NETISTÄ MIESSEURAA?

ONKO LAPSIA? AJATTELETKO HEITÄ LAINKAAN?

Kannattaa muistaa, että avioeroista suurin osa on naisten hakemia. Ei silti ihme jos miehet ovat tuollaisia sekopäitä kuten sinä....

PS. Ajatteles, juttelen joka ilta chatissa vieraiden (ja vähemmän vieraiden) miesten kanssa enkä ajatellut jokaisesta jutustelukerrasta raportoida miehelleni.

• ylös 10
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAISILLE EI SELVÄÄ? -EI IHME ETTÄ 50% EROAA, KUN NAISET ON TÄLLAISIA SUORAAN SANOTTUJA HUORIA.

Miksi tämä on alaspeukutettu?

Naimisissa, mutta muita suhteita?

Noin 50% eroaa, fakta?

Ja tosiaan, etsit netistä seuraa, miksi olet miehesi kanssa?

• ylös 5
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ap.

Mistä sinä voit tämän tietää?! Asiat ei aina mene niin kuin itse suunnitelee ja tämä mies olla kotisi oven takana. Tänä päivänä ihmisen olinpaikan selvittäminen ei ole mitään amerikatiedettä. Ihmiset on niin varomattomia somessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että avioeroista suurin osa on naisten hakemia. Ei silti ihme jos miehet ovat tuollaisia sekopäitä kuten sinä....

PS. Ajatteles, juttelen joka ilta chatissa vieraiden (ja vähemmän vieraiden) miesten kanssa enkä ajatellut jokaisesta jutustelukerrasta raportoida miehelleni.

SEKOPÄITÄ?

PERUSTELE.

Siksi, että en hyväksy huoraamista, flirttaamista tai muitakaan suhteita naisellani?

Jos on sitoutunut suhteeseen, eikä nainen ole huora, ei hän flirttaile ja pidä nettisuhteita.

Juuri naiset niitä hakee,nehän ne pettääkin, eikö ole selvä asia?

Esim huoramaisella naisella netissä suhde, rakastuu kuvitelmaansa ja ottaa eron. 

• ylös 6
  • alas 10
Vierailija

Riippuu ihan juttelun sisällöstä. Jos sulle on ok, että miehesi näkisi mistä juttelette, niin  tuskin ylität mitään rajaa. Jos taas mieluummin jättäisit näyttämättä miehelle, menet varmaan sen rajan yli... Mikään flirttailu ei mielestäni ole ok, juttelu asiallisesti on.

Sivut