Pullukat nuoret naiset syövät kauheita määriä!

Vierailija

Voi nuoret naiset, älkää syökö itseänne ylipainoisiksi!

Kävin tyttäreni kanssa Raxissa, enkä voinut olla kiinnittämättä huomiota kolmeen nuoreen naiseen, jotka olivat myös syömässä. He olivat mielestäni erityisen kauniskasvoisia, tummat silmät kaikilla, saattoivat olla sisaruksia. Mutta ylipainoisia, siis lihavia. Hupparit kiristivät ja vatsat pullotti. 

En kytännyt, mutta näin ne ruokamäärät. Salaattipöydästä ei lautasilla ei ollut mitään. Vain nakkeja, lihapullaa, pitsaa. Yksi tytöistä haki jäätelöä useita kertoja. 

Minua suretti ja säälitti. Olen itse ollut vuosien varrella ylipainoinenkin, en paljoa, mutta kuitenkin. Syömällä ne kilot tulevat. Sellaiset määrät mitä nuo tytöt vetelivät, eivät olleet normaaleja. Edes raavas mies ei voisi syödä sellaisia annoksia. 

Ylipaino on niin suuri kansanterveydellinen ongelma! Ja myös elämänlaatuun lihavuus vaikuttaa vääjäämättä. 

Tytöt ja nuoret naiset! Älkää lihottako itseänne noutopöytien ääressä! Raxissakin on niin paljon vitamiinipitoisia salaatteja, raejuustoa, keittoa, kevyttäkin syötävää. 

Rakastakaa itseänne, älkää syökö itseänne möykyiksi! 

Tiedän, että nämä lihavuusaloitukset ovat kuluneita. Mutta ehkä näiden "läskialoitusten" määrä osoittaakin, että lihavuus on todellinen ongelma!

Sivut

Kommentit (112)

Vierailija

Jos mä meen jonnekin pizzabuffettiin, niin en todellakaan mätä siellä rehuja, vaan juurikin sitä pizzaa, ranuja, nakkei ja hamppareit.

Vierailija

En ole koskaan ollut Raxissa, mutta mainosten perusteella olen ymmärtänyt, että siellä on tarkoitus mättää mahdollisimman paljon mahdollisimman vähällä rahalla. Se on sen liikeidea: "Syö niin paljon kuin haluat ..." Niille, joille ruoka on nautinto eikä mättöä, on muita paikkoja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos mä meen jonnekin pizzabuffettiin, niin en todellakaan mätä siellä rehuja, vaan juurikin sitä pizzaa, ranuja, nakkei ja hamppareit.

Miksi? Käytät salaatista ja kasviksista nimitystä "rehu", joka kertoo asenteestasi kasviksia kohtaan - et taida syödä niitä muutenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Käytät salaatista ja kasviksista nimitystä "rehu", joka kertoo asenteestasi kasviksia kohtaan - et taida syödä niitä muutenkaan.

Kyllä mä rehuja syön. Mutta en todellakaan pizzabuffeteissa. Jos mä maksan 10e ruoasta, niin mitä järkeä syödä parin euron edestä rehuja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Hei, mennääks Raxiin syömään raejuustoa?"

Niin minä teen! Yritän oikein tankata kaikkea terveellist! No, fetajuustotkin menee, ja kasvikset tietenkin. Yritän tehdä oikein proteiini-vitamiinitankkauksen. Ja ne keitot on oikeasti hyviä! Nytkin oli yllättävän hyvää tomaattikeittoa! Nam!

Niin, se muu tarjonta sitten! Pitsat on surkeita, katkarapu etsii kyllä kaveria niissä pitsoissa. Nakkeja ja eineslihapullia, onko ne hyviä? Ihmettelen kuka niistä edes haluaa maksaa!

No, makunsa ja valintansa kullakin, ei kai makuasioista kiistellä voi.

Ap. 

Vierailija

Käyn kerran vuodessa Raxissa ja todellakin ahdan vatsani täyteen sillä reissulla. Sama laivalla, jossa käyn n. kerran viidessä vuodessa. Kaikkia sortteja syön seisovasta pöydästä. Kuria voi sitten pitää arkisin kotona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minä teen! Yritän oikein tankata kaikkea terveellist! No, fetajuustotkin menee, ja kasvikset tietenkin. Yritän tehdä oikein proteiini-vitamiinitankkauksen. Ja ne keitot on oikeasti hyviä! Nytkin oli yllättävän hyvää tomaattikeittoa! Nam!

Niin, se muu tarjonta sitten! Pitsat on surkeita, katkarapu etsii kyllä kaveria niissä pitsoissa. Nakkeja ja eineslihapullia, onko ne hyviä? Ihmettelen kuka niistä edes haluaa maksaa!

Ap. 

Miksi et ota vain salaattipöytää pizzabuffetissa? Menee vähän pizzabuffetin tarkoitus jos vain rehuja syö.

Vierailija

Miksi tässäkin aloituksessa kauhistellaan vain naisten painoa? Miksei miesten? Miehet ovat Suomessa pahemmin ylipainoisia kuin naiset, ja ylipainoisia miehiä on myös enemmän kuin ylipainoisia naisia.

Ja ei kai kenellekään tule yllätyksenä se, että ylipainoiset syövät paljon? Ei se ylipaino tule normaaleilla ruokamäärillä. Sen ylläpitämiseenkin vaaditaan aika paljon ruokaa.

Raxiin monet menevät syömään mahdollisimman paljon ja halvalla nimenomaan pizzaa, jäätelöä ja muita epäterveellisiä herkkuja. Ehkä sun pitäisi ap käydä jossain muualla syömässä, jos joudut noin kovasti ihmettelemään muiden käyttäytymistä.

Vierailija

Näin miten iso, ja varmaan lähemmäs satakiloinen teinityttö keräsi irtokarkkia karkkikaupassa pussiin. Tytöllä oli 3 leukaa, ei kaulaa ja nilkat yhtä paksut kuin sääret ja vatsan ympärysmitta melkein yhtä suuri kuin pituutensa senteissä! Iso karkkipussi mahtui hädin tuskin kiinni, varmaan toista kiloa sokeria! Kun tyttö maksoi karkkinsa ja lähti niin vanhempi naismyyjä näki edelleen tosi järkyttyneen ilmeeni ja kuiskasi minulle surullisen näköisenä että joskus tekisi mieli sanoa noille nuorille että vähentäisivät karkin syöntiä ja liikkuisivat enemmän ja söisivät oikein niin olisivat onnellisempia. Ilmeisesti ovat karkkien suurkuluttajia myös, roskaruuan lisäksi.

Vierailija

Monilla tuhdeilla nuorilla miehillä on isommat rinnat kuin saman kokoisilla tuhdeilla naisilla, oletteko huomanneet? Miesrinnat eli minnat heiluen kävelevät, ohut t-paita päällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Katoppa seuraavalla kerralla kuinka paljon ne laihat syö. Mun kokemuksen mukaan ne syö paljon enempi!

Ne syö todennäköisesti "edestakaisin-periaatteella", toki siinäkin menee rahat hukkaan jos ruoka oksennetaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. 

Mihin sä sitä proteiinia niin paljon tarvitset, että pitää oikein tankata?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat