Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mieheni on tällainen aasi? Onko teidänkin?

Vierailija

Sen mielestä naisen kropasta voi nähdä sen, paljonko seksiä hän on harrastanut. Esim. roikkuvat tissit nuorelle naiselle -> on harrastanut paljon seksiä. Tai ylipäätänsä tietyllä tapaa muodokkaat nuoret naiset ovat olleet seksuaalisesti aktiivisia jo nuoresta.

Hän sanoi tämä ihan tosissaan, ei ollut vitsi. Ihan reilusti aikuinen mies jo.

Mitäköhän vittua. Sanokaa pliis, etten ole ainut jolla on tällainen pässi miehenä.

Kommentit (11)

Vierailija

No sun miehes taitaa olla  sairas henkisesti! Ei muuta sanottavaa, paitsi etten ole koskaan kuullut mitään vastaavaa.

Vierailija

Tuo oli kyllä mun ollessa nuori ihan tuttua nuorten keskuudessa että jos jollain oli isot tissit niin pakosti meni kaikkien kanssa sänkyyn jne.. Mutta että aikuinen mies vielä ajattelee noin nuorista naisista niin.. :/ Miksi se ylipäätään ajattelee nuorten naisten seksuaalista aktiivisuutta. 

Vierailija

Mies muutenkin puhuu pahasti myös seksuaalisesti aktiivisista naisista. Sitten ihmettelee kun loukkaannun (koska mun mielestä se on tyhmää ja häneltä tosi kaksinaismoralistista). Hän jopa vihjailee, että mäkin olen varmaan "sellainen": ties mitä häntä ennen ja selän takana oonkaan tehnyt.

Mulla on ollut ennen häntä yksi ainoa kumppani, eikä sen jälkeen ketää muuta kuin hänet. Hänellä on ollut ennen mua... en tiedä, useita kymmeniä? Miten hän voi olla noin uskomattoman typerä?!!

AP

Vierailija

Se onkin hassua, jos aviossa olevan miehen mielestä seksuaalisesti aktiivinen nainen on jotenkin epäilyttävä (suom. huora). Onko aviovaimolla muuta mahdollisuutta kuin olla lahna.

Omalla miehelläni tuntuu hieman olevan tuo käsitys, vaikka ei sitä aktiivisesti esiin tuokaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se onkin hassua, jos aviossa olevan miehen mielestä seksuaalisesti aktiivinen nainen on jotenkin epäilyttävä (suom. huora). Onko aviovaimolla muuta mahdollisuutta kuin olla lahna.

Omalla miehelläni tuntuu hieman olevan tuo käsitys, vaikka ei sitä aktiivisesti esiin tuokaan.

Kyllä se multa vonkaa ja varmaan ei koskaan voisi olla liikaa seksiä. Tänään jää kyllä saamatta.

Ehkä pitäisi alkaa pihdata kunnolla, niin säilyy kroppakin mahdollisemman neitseellisenä. Voi jumalauta.

AP

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat