Pakit heti ekojen treffien jälkeen - missä vika?

Vierailija

Olen treffeillä ollut kohtuullisen lukossa ja hieman hiljainen. Johtuuko tästä, ettei naisia kiinnosta tavata uudestaan. Ehkä 10 netissä tavatun naisen kanssa käynyt syömässä muutaman kuukauden sisällä. Kahta olen pannut mutta mitään kummempaa ei ole tullut.

M23

Kommentit (9)

Vierailija

No kuule, sama täällä. Seurustelumielessä sopivia ihmisiä ei kasva joka oksalla. Satunnainen seksikään ei pidemmän päälle jaksa kiinnostaa. 

T: nettitreffailijanainen

Vierailija

10 ja kaksi kertaa päässyt jatkoille. Ei paha. Mä oon ollut ehkä joku seitsemillä treffeillä viime vuoden aikana enkä oo saanu kertaakaan. Puhumattakaan mistään merkityksellisestä.

Vierailija

Ainakin itse lopettaisin siihen, jos joudun kyselemään mieheltä yksipuolisesti ja mies vastaa yhdellä sanalla. Ei enää koskaan kommunikaatio-ongelmaisia miehiä minulle.

Vierailija

Ei sussa välttämättä ole mitään vikaa. Naiset vaan etsii tosi tarkasti juuri oikean tyyppistä miestä.

Esim. miehen pitää olla just sopivan fiksu. Ei välttämättä liian fiksu, mutta ei kovin paljoa itseä hölmömpikään.  

Etsitään myös tietyn tyyppistä ulkonäköä, joka ei välttämättä tarkoita muuta kuin jotenkin vähän tutun näköisiä kasvonpiirteitä ja vartalomallia tai sitten jotain ihanan eksoottista ja erilaista. Toiset tykkää laihoista, toiset vähän lihaksikkaammista ja joillekin käy vähän pulleampikin. 

Naiset myös etsivät itselleen juuri sopivan maskuliinista tyyppiä, toisille vähän machompi on parempi ja toiset etsii nimenomaan vähän hoivaavaa perheenisätyyppiä. Se menee jonkun tutkimuksen mukaan niin että maskuliiniset naiset hakee vähän feminiinisempää miestä ja päin vastoin.( Luonnon tapa huolehtia siitä että joku perheessä hoitaa lapsia.)

Tosi tärkeää on että mies tuoksuu juuri oikealta. Eli miehen immuniteettijärjetelmä on juuri sopivasti erilainen.  Kaikille löytyy tässä suhteessa sopiva kumppani. Ei siis kannata masentua jos ei yhdelle kelpaa. (Esim. sukulaisten tuoksu ei yleensä miellytä)

Seksin tulee sujua , mutta siinäkin on enemmän kyse  huumorintajusta ja oikeasta "kemiasta " kuin jostain sänkyakrobatiasta tai varustuksen koosta.

Ihan täydellinen ominaisuuksien yhdistelmiä vaan on matemaattinen mahdottomuus eli käytännössä naiselle vaikea löytää . Voi olla että yhdelle naiselle on vaan muutama jotenkin sopiva kumppani koko kaupungissa. Siksi vähän puutteitakin pitäisi toisessa pystyä hyväksymään.  

Miesten ei auta muuta kuin olla aktiivisia ja hyväksyä se ettei kemiat aina kaikkien kanssa kohtaa. Onnea etsintään.

Vierailija

Ikäväksesi täytyy todeta että jonkinlaista ulosantia näissä treffitilanteessa odotetaan. Harvoin tai tuskin koskaan kukaan nainen hullaantuu pelkästään miehen ulkonäöstä, ellei sitten ole joku superhottis. Pitäisi olla jotain kiinnostavaa kerrottavaa.

Vierailija

Mun mielestä kuunteleminen on kyllä tärkeämpää kuin puhuminen. Yritä saada nainen avautumaan ja kuuntele tarkasti mitä se sanoo. 

Huolellisesti kuuntelevat ihmiset ovat ihania. Varsinkin puheliaiden naisten mielestä.

Kysele vaikka harrastuksista, opinnoista tai töistä tai jostain mistä toinen on innostunut. Ja koita kestää puhetulvaa. 

Vierailija

Mulla tulee vaan mieleen, että sä oot hiljainen pervopetteri ja saat naiset ahdistumaan. Tosin oothan saanut kaksi naista kaadettua. Tästä siis päättely, että olet pi**unkiiltosilmissä oleva pervopetteri. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat