Rehellisesti; ketä muumilaakson asukasta muistutat eniten?
Kommentit (35)
Kysyin lapsilta "Muumimammaa koska olet äiti ja kokkaat ja leivot."
Olen neuroosieni kanssa selkeä Vilijonkka. Tosin en jaksa paneutua siivoamiseen yhtä paljon.
Mymmelin tytär koska: Mymmelillä on taipumus rakastua usein ja nopeasti, ja unohtaa tarvittaessa yhtä nopeasti. Hänen rakkautensa kohteet ovat usein maskuliinisia miehiä, kuten urheilijoita, jotka eivät kuitenkaan tunnu välittävän hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Pikkumyy. Lyhyt, siro, aina mekko päällä ja luonnekin on kiusoittelevan ärsyttävä
näköjään kun saat av-mammatkin raivoissaan alapeukuttamaan
Puolet Muumimammaa, puolet Hemulia.
Vilijonkka. Minulla on kolme pientä, yleensä punaisen sävyihin puettua tyttöä. Itse olen pitkä, hoikahko ja pitkähiuksinen, mutta en ikinä punaiseen pukeutunut. Monesti lapseni ovat tottelevaisia ja nätisti käyttäytyviä, kun olemme jossakin, ja väkisin mietin välillä, olenko muiden silmissä ärsyttävä kuin Vilijonkka lapsineen. Oikeasti olen hyvin rento tyyppi, mutta olen aina vaatinut hyvää käytöstä lapsilta esim. kaupoissa, osittain omasta mukavuudenhaluisuudesta.
Mies sanoi, että olisin niiskuneiti, koska olen niin tyttömäinen ja vilijonkka koska se on niin neuroottinen. Itse ajattelin, että haisuli koska se on haiseva hälläväliä tyyppi ja karvat takussa ja juo viinaa.
onpas meillä erilaiset näkemykset minusta :D
Olen näkymätön lapsi Ninni. Joskus myös Mörkö.
Vilijonkan ja Nipsun jälkeläinen todennäköisesti. Mulla on neuroottisia piirteitä ja tykkään siivota, toisaalta olen laiska ja piiloahne. Lisäksi epäilen, että Haisuli voisi olla isoisäni ja Muumimamma isoäitini. Lempeys ja ilkeys sekavassa mittasuhteessa, piereskelen aika paljon.
Ja kuten tästä voi huomata analysoin liikaa... Löytyisköhän sukupuusta siis vielä Niisku tai Nuuskamuikkunenkin.
Mörköä. Mörkö on aina yksin. Tosin Mörkö ei haluaisi olla yksin, minä haluan.
Naisnuuskamuikkunen. Ajatteleva, filosofinen, suvaitsevainen. Välillä kuulostan viisaalta. Rakastan yksinäisyyttä. Tulen toimeen lähes kenen tahansa kanssa mutten ole läheinen kenenkään kanssa. Olen vähän outo hiippaari joka vaeltelee elämässään päämäärättömästi miettien maailman olemusta.
Omasta mielestä Mörkö, koska olen kai vähän väärinymmärretty ja melko yksinäinen. Mies sanoo että olen Myy, koska olen pieni, pain in da ass ja aina puremassa miestäni aina jos en saa mitä haluan. :D! Jaahas...
Pikku Myy ja Noita yhdistettynä.
Suorapuheinen, vähän äkäisenkin oloinen, mutta pinnan alla sykkii suuri sydän. Autan aina lähinmäisiäni.
Muumipeikko - kaikkien ystävä, saa innostuspuuskia eri asioita kohtaan