Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti; ketä muumilaakson asukasta muistutat eniten?

Vierailija
11.10.2015 |

Ja miksi? 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumipeikko - kaikkien ystävä, saa innostuspuuskia eri asioita kohtaan

Vierailija
22/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin lapsilta "Muumimammaa koska olet äiti ja kokkaat ja leivot."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neuroosieni kanssa selkeä Vilijonkka. Tosin en jaksa paneutua siivoamiseen yhtä paljon.

Vierailija
24/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mymmelin tytär koska: Mymmelillä on taipumus rakastua usein ja nopeasti, ja unohtaa tarvittaessa yhtä nopeasti. Hänen rakkautensa kohteet ovat usein maskuliinisia miehiä, kuten urheilijoita, jotka eivät kuitenkaan tunnu välittävän hänestä.

Vierailija
25/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkumyy. Lyhyt, siro, aina mekko päällä ja luonnekin on kiusoittelevan ärsyttävä

näköjään kun saat av-mammatkin raivoissaan alapeukuttamaan

Vierailija
26/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet Muumimammaa, puolet Hemulia.

Vierailija
27/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilijonkka. Minulla on kolme pientä, yleensä punaisen sävyihin puettua tyttöä. Itse olen pitkä, hoikahko ja pitkähiuksinen, mutta en ikinä punaiseen pukeutunut. Monesti lapseni ovat tottelevaisia ja nätisti käyttäytyviä, kun olemme jossakin, ja väkisin mietin välillä, olenko muiden silmissä ärsyttävä kuin Vilijonkka lapsineen. Oikeasti olen hyvin rento tyyppi, mutta olen aina vaatinut hyvää käytöstä lapsilta esim. kaupoissa, osittain omasta mukavuudenhaluisuudesta.

Vierailija
28/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että olisin niiskuneiti, koska olen niin tyttömäinen ja vilijonkka koska se on niin neuroottinen. Itse ajattelin, että haisuli koska se on haiseva hälläväliä tyyppi ja karvat takussa ja juo viinaa.

onpas meillä erilaiset näkemykset minusta :D

Vierailija
29/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näkymätön lapsi Ninni. Joskus myös Mörkö.

Vierailija
30/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilijonkan ja Nipsun jälkeläinen todennäköisesti. Mulla on neuroottisia piirteitä ja tykkään siivota, toisaalta olen laiska ja piiloahne. Lisäksi epäilen, että Haisuli voisi olla isoisäni ja Muumimamma isoäitini. Lempeys ja ilkeys sekavassa mittasuhteessa, piereskelen aika paljon.

Ja kuten tästä voi huomata analysoin liikaa... Löytyisköhän sukupuusta siis vielä Niisku tai Nuuskamuikkunenkin.

Vierailija
31/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörköä. Mörkö on aina yksin. Tosin Mörkö ei haluaisi olla yksin, minä haluan.

Vierailija
32/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisnuuskamuikkunen. Ajatteleva, filosofinen, suvaitsevainen. Välillä kuulostan viisaalta. Rakastan yksinäisyyttä. Tulen toimeen lähes kenen tahansa kanssa mutten ole läheinen kenenkään kanssa. Olen vähän outo hiippaari joka vaeltelee elämässään päämäärättömästi miettien maailman olemusta.

Vierailija
33/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä Mörkö, koska olen kai vähän väärinymmärretty ja melko yksinäinen. Mies sanoo että olen Myy, koska olen pieni, pain in da ass ja aina puremassa miestäni aina jos en saa mitä haluan. :D! Jaahas...

Vierailija
34/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörkö. yksinäinen ja äreä.

Vierailija
35/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Myy ja Noita yhdistettynä.

Suorapuheinen, vähän äkäisenkin oloinen, mutta pinnan alla sykkii suuri sydän. Autan aina lähinmäisiäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme