Rehellisesti; ketä muumilaakson asukasta muistutat eniten?
Kommentit (35)
Pikkumyy. Lyhyt, siro, aina mekko päällä ja luonnekin on kiusoittelevan ärsyttävä
Mörköä. Ulkoisesti ja lisäksi siten, että on vähän väärinymmärretty tyyppi eikä kukaan oikein pidä siitä. Yksinäinen.
Rönttö Pöhinkäistä, me molemmat tykätään kaakaosta ja meillä on kummallakin synkkiä salaisuuksia.
Nipsu täälläkin. Melkolailla samoilla sanoilla olin tulossa kuvailemaan. Ahne, laiska ja pelkuri.
Muumimamma, olen lyhyt ja pyöreä. Keitän hilloja ja mehua ja teen pannukakkua kun lapset puolisoineen tulevat kylään. Vävyn mielestä kaunein käsilaukkuni on ihan muumimammam käsilaukku :D
Nuuskamuikkunen. Päällisin puolin katsottuna lempeä, avarakatseinen ja filosofinen ihminen. Oman tilan ja vapauden tarve on kumminkin suuri, mikä usein tuntuu suututtavan ihmisiä. Minulla ei edes ole omaa uskollista Muumipeikkoa fanittamassa :( /sarkasmia
Nuuskista. Viihdyn yksin, luonnossa on mukavaa, olen semisti aseksuaali, osa pitää mua jopa ihan viisaana.
Haisuli: Ruma, ilkeä ja pahanhajuinen. :(
Vierailija kirjoitti:
Nipsu. Ahne, laiska ja mukavuudenhaluinen.
Nipsu on mun toteemieläin
Olen Myy, joka asustelee Muumimamman kehossa.
Olen Myyn ja Nipsun seikoitus. Pieni, pippurinen, ahne ja laiska.
Oon sekoitus Nipsua, Mymmeliä ja Mörköä. Nipsu siksi, koska olen niin laiska ja mukavuudenhaluinen, Mymmeli siksi, koska olen myös vähän tyhjänpäiväinen haaveilija ja tykkään näteistä asioista. Mörkö siksi, koska olen yksinäinen ja en päästä helposti ketään lähelleni.
Vilijonkka. Hän, joka aina siivoaa.
Drontti edvard. Kömpelö, väärinymmärretty ja herkkä itkemään
Vilijonkka. Olen valitettavasti samantyylinen kasvattaja. Onneksi minulla on ystävinä Muuminmammoja.
Muumimamma.
Olen lihava ja tissitön. Teen mielelläni ruokaa, hoivailen lapsia ja olen hirveän äidillinen vaikka kenelle maankulkijalle. Taloni ovet ovat aina auki mille tahansa tulijoille. Passaan miestäni kanaemomaisesti ja vähän hölmöstikin, mutta silti minulta löytyy viimeinen konsti kaikkin pulmiin, kun miesväki hätääntyy ja sekoilee.
Pidän kaikesta kauniista, kukista varsinkin. Tykkään laittaa puutarhaa.
Olen kärsivällinen, pitkämielinen. En suutu koskaan mistään enkä huuda.
Uskon että asiat järjestyvät kyllä, kun ei hätäile.
Naispuoleinen Nuuskamuikkunen minäkin. Viihdyn yksin, luonnossa, pohdiskeleva ja rakastan luontoa....
Nipsu. Ahne, laiska ja mukavuudenhaluinen.