Mahtavaa Sofia!
Upea mimmi veti pisimmän korren BF SM 2015. Loppuiskohan täälläkin nyt se louskutus? http://www.bodylehti.fi/?p=10660
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sinä päivänä kun onnistuu tekemään muutakin ku myymään jäätelöä ja jakamaan ilmapalloja:D ei, en ole läski, urheilen paljon ja jopa kisaan. Kunnioitan vain oikeita lajeja kuten hiihto, suunnistus, uinti... Kaikki oikeat urheilijathan noille nauraa:D miks naiset ihailis noita kun ei ne syty niistä miehistäkään:D oransseja ja öljyttyjä, hyi saatan:D
Ota huomioon, että Sofia on vasta 25-vuotias. Hänellä on vielä aikaa sinun ikääsi mennessä tehdä hienompia juttuja kuin sinä tulet koskaan tekemään.
Mihin kaikkeen hienoon Sofia vielä yltääkään :D
Ei varmaan tarvi kovin hienoon yltää ku ylittää jo sut.
En tiedä kumpaan meistä mahdat viitata, mutta minä olen tuo sua lähinnä edeltänyt kommentoija, ja olen työelämässä sen verran hyvin menestynyt, ettei tarvitse lavallapyllistäjiä kadehtia. Toivottavasti hän saa käännettyä sen pyllistelyn jotenkin hyödykseen jatkossa.
"Työelämässä menestyjän" tarvitsee kuitenkin käydä av:llä kommentoimassa lavapyllistelyketjuihin? Ilmeisesti menestyksen määritelmää on muutettu sitten viime näkemän.
Ei näköjään Fitfarmilaiset pärjänneet...
Vierailija kirjoitti:
Mitä mammat selitti että Sofia on lyhyt? Toi on toiseksi pisin sarja mitä on koko lajissa. Eevi skabaa lyhyimmissä muijissa. Tynkänaisia ihailevien miesten unelma. :D
Missä mammat ovat selittäneet että Sofia olisi lyhyt? Tuskin monikaan mamma pitää keskipituisia lyhyinä. Toki tavallisiin malleihin ja useimpiin misseihin verrattuna hän on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sinä päivänä kun onnistuu tekemään muutakin ku myymään jäätelöä ja jakamaan ilmapalloja:D ei, en ole läski, urheilen paljon ja jopa kisaan. Kunnioitan vain oikeita lajeja kuten hiihto, suunnistus, uinti... Kaikki oikeat urheilijathan noille nauraa:D miks naiset ihailis noita kun ei ne syty niistä miehistäkään:D oransseja ja öljyttyjä, hyi saatan:D
Ota huomioon, että Sofia on vasta 25-vuotias. Hänellä on vielä aikaa sinun ikääsi mennessä tehdä hienompia juttuja kuin sinä tulet koskaan tekemään.
Mihin kaikkeen hienoon Sofia vielä yltääkään :D
Ei varmaan tarvi kovin hienoon yltää ku ylittää jo sut.
En tiedä kumpaan meistä mahdat viitata, mutta minä olen tuo sua lähinnä edeltänyt kommentoija, ja olen työelämässä sen verran hyvin menestynyt, ettei tarvitse lavallapyllistäjiä kadehtia. Toivottavasti hän saa käännettyä sen pyllistelyn jotenkin hyödykseen jatkossa.
"Työelämässä menestyjän" tarvitsee kuitenkin käydä av:llä kommentoimassa lavapyllistelyketjuihin? Ilmeisesti menestyksen määritelmää on muutettu sitten viime näkemän.
Sinäkö olet palstan ylimmäinen keskustelujen vahti koira? Luulin että se on mode. Bikinipullistelu on täysin turha laji. Siinä, mun mielipide. Deal with it, Ruusila. Syö kymmenen munaa, niin ei harmita ihan niin paljoa.
Varmasti voittansa ansainnut Sofia. :)
Onko muuten Eevi Teittisellä silikonit? Luulin ennen, että ei, mutta näissä kisakuvissa näyttää siltä?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti voittansa ansainnut Sofia. :)
Onko muuten Eevi Teittisellä silikonit? Luulin ennen, että ei, mutta näissä kisakuvissa näyttää siltä?
On silikonit.
Vierailija kirjoitti:
On silikonit.
Höh, millon se ne on ottanut?