Selviääkö 12v yksillä talvikengillä?

Vierailija

Ei juuri ulkoile enää, joten ulkona on vaan koulumatkat ja sen kulkee bussilla.

Muut matkat tehdään autolla.

Kommentit (11)

Vierailija

Pärjäätkö itse vain yksillä kengillä? Entä jos ne ainoat kengät kastuvat? Onko lapsella liikuntavamma tms, kun aina pitää kuskata autolla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pärjäätkö itse vain yksillä kengillä? Entä jos ne ainoat kengät kastuvat? Onko lapsella liikuntavamma tms, kun aina pitää kuskata autolla?

Pärjään, kun oon ostanut kengät joista ei mene vesi läpi enkä mitään kympin kenkiä Seppälän alennusmyynnistä.

Vierailija

Meillä ei selviäisi, koska väistämättä menee jossain vaiheessa tarpomaan syvään lumeen ja sisälle tullessa kengät ovat sisältäkin lumessa ja väistämättä lumi sulaa ja kastelee kengät. Jos ei halua uudelleen ulos mennessä laittaa märkiä kenkiä jalkaan, niin kyllä on hyvä jotkut varakengät olla olemassa.

Vierailija

Pärjää, jos kengissä on vartta (ettei lumi mene nilkkoihin), vedenpitävyyttä (ettei jalat kastu suojasäällä), lämpöä sopivasti (suojasäällä ei liian kuumat, pakkasella villasukkaa lisäksi lämmittämään) ja urheilullisuutta (jotta niillä voi liikkua ja ovat hyvät jalalle). Varmaan jotkut talvivaelluskengät on tällaiset.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat