Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sietämätön päänsärky, paljonko kipulääkkeitä voi ottaa?

Vierailija

oon nyt ottanu kaksi 500mg panadolia auttoi n.tunnin ja 20min. sitte otin 600mg buranan ei oo vieläkää auttanu. Pahin kipu tuntuu ylähampaassa, mutta ohimoilla jyskyttää nii helvetisti ett vedän kohta ton koko buranan listan. Mitä helvettiä mä teeenn!?!???

Kommentit (8)

Vierailija

voi ottaa 1g panadolia x3 vrk, sen lisäksi 800mg buranaa x3 vrk ja lisäksi ketorinia 25mg x3m- näin ainakin mua lääkäri ohjeisti

Vierailija

Ota nyt panadoli 1g ja Burana 600g uudelleen ja vaikka rentouttava suihku ja sitten nukkkumaan. Sitten tietty et voi ottaa buranaa enää tänään, mutta panadolia voi ottaa sitten 8h päästä vielä 1g. Tietty jos särky kummalisen kovaa  tai erilaista kuin ennen eikä lähde pois niin päivystykseen.

Vierailija

Tyhmintä on ottaa yks nappi nyt ja toinen parin tunnin päästä. Sillä et saa kuin jatkuvan jomotuksen. Ota kerralla esim 2x 1000mg panadol tai 2x burana 400. Se vie kivut ellei ole migreeni.

Vierailija

Panadolii + buranaa yhessä. Erittäin kovaan särkyyn 1x 1000mg Panadol + 600 mg Burana kerralla on yleensä toiminu. Jos ei auta niin päivystykseen. Päivystyksestä sen verran että jos olet kovin nuori niin ota joku vanhempi mukaan, koska tänään on sunnuntai, niin helposti passittavat sut kotiin "Koska sulla on vaan krapula" ja tossa tilassa ei itse välttämättä jaksa tapella, laitat sen vanhemman tekemään sen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat