Hyyyi, nyt just vasta tajusin, että lapsilla onkin huomenna syysloma!

Vierailija

Arght. Lapset kotona 24/7, se on rasittavaa!!

Kommentit (13)

Vierailija

Etkö ole jo tarpeeksi maannut koneella päivät kaiket? Pistä palsta kiinni ja käytä heitä uimahallissa, leffassa, ulkona syömässä. Leipokaa yhdessä sämpylöitä ja pullia/ mokkapaloja. Tehkää talviaskarteluja tai vaikka joulukortit, käykää metsäretkellä hakemassa tarvikkeita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiks se oo vasta viikon päästä? Vai onko sekin loma porrastettu...?

On se porrastettu :D :D

Meillä oululaisilla on viikon päästä vasta,

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiks se oo vasta viikon päästä? Vai onko sekin loma porrastettu...?

Se on ollut vuosikausia eri paikoissa eri lailla. Toisissa paikoissa on vain pari päivää ja toisissa eri viikoilla yms. Ei ole määrätty sitäkään, milloin ja miten pidetään. Eikä ole pakko muuten edes pitää ollenkaan käsittääkseni, vaan saa valita koulu- tai ainakin paikkakuntakohtaisesti miten pidetään. Etelä-Suomessa on useimmissa paikoissa ensi viikolla, pohjoisessa vasta viikon päästä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole jo tarpeeksi maannut koneella päivät kaiket? Pistä palsta kiinni ja käytä heitä uimahallissa, leffassa, ulkona syömässä. Leipokaa yhdessä sämpylöitä ja pullia/ mokkapaloja. Tehkää talviaskarteluja tai vaikka joulukortit, käykää metsäretkellä hakemassa tarvikkeita.

En varmasti leivo. Lapset vain riitelee, kumpi sai auttaa enemmän ja mulla menee hermot. Leffa no joo, liikaa hemmottelua. En tykkää askarrella, koska se on sotkuista puuhaa ja tulokset aina niin rumia, ettei niitä kehtaa esille laittaa. Tulee vain paha mieli kaikesta, mitä lasten kanssa tekeekin. Uimahallissa ollaan käyty. 

Olen töissä osan viikkoa, niin ei ehditä tehdä senkään takia paljon. Mies on lasten kanssa kotosalla, en tiedä, onko heillä jotain suunnitelmia.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arght. Lapset kotona 24/7, se on rasittavaa!!

Vuoden vanhempi palkinto menee ap:lle. Anna kakarasi pois.

Mies on eri mieltä :(

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä oikeen odotan syyslomaa. Itsekin lomailen. Ihana vaan löhöillä tuon esiteinin kanssa.

Eikö se ole koko ajan vain koneella?

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat