Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti parjattua ruokaa sinä pidät herkkuna?

Vierailija
11.10.2015 |

Täällä eineshampparit ja -hodarit pannulla öljyssä paistettuna ja tuunattuna (majoneesi, cheddarjuusto, paahdettu sipuli ketsuppi, sinappi jne.) sekä pakastepizzat.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastematokeittoa.

Vierailija
2/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa!

Ehkä se ei niinkään ole parjattu, jakaa vain mielipiteet jyrkästi. Toiset yökkäilevät avoimesti, mutta on lisäkseni muitakin, joille se on herkku. 

Oetkerin Tradizionale pakastepizzat ovat ihan gourmeta. Pizza Hutissa maksat viisinkertaisen hinnan ja saat jopa huonompaa. 

Sitten mulla on kumma himo Jalostaja purkkilihapulliin. Tajuan itsekin, että ne ovat kaamean makusia. Silti vain joskus tekee mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannulla öljyssä paistettuna? Oks. Valmis hamppari tuunattuna joo, mutta ei noin :)

Vierailija
4/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tofu ja avokado tulee ekana mieleen. Tofu on oikeasti hyvää, kunhan se on maustettu hyvin.

Toki mun heikkous ovat myös roiskeläppäpizzat, eineshampparit ja hodarit. Nam.

Vierailija
5/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämäkään ole yleisesti parjattu, mutta mielipiteitä jyrkästi jakava on: savustettu, kokonainen nahkiainen. Voi kun vielä kerran elämässään niitä saisi...

T: Ulkosuomalainen

Vierailija
6/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokado minullakin, suolakurkut kokonaisena nautittuna. 

Vierailija
7/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaali jakaa mielipiteitä, ei siis varsinaisesti parjattu mutta vihaajat vihaa ja kovaa. Minusta taas kaalilaatikko, -keitto, kaali salaatissa ja kaali pastan sijasta on herkullista!

Vierailija
8/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuydin, munuaiset, veroruoat... Yleensä kukaan ei noista välitä mutta minulle ovat suurta herkkua.

Vierailija
9/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmi on mun suurta herkkua kerran vuodessa. En siis syö sitä kuin pääsiäisen aikaan. Toiset inhoavat sitä suuresti.

Vierailija
10/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipeäkala

Pinaattikeitto

Keitetty sian- ja naudan kieli (kun viipaloi ja laittaa leivän päälle, niin oi että...)

Paistetut etanat

Sieniruoat

Tuossa nyt muutama. En nyt tiedä onko yleisesti parjattuja, mutta ihmetystä välillä herättää kun noita vapaaehtoisesti syön. Nuo kielet meinasivat aiheuttaa eräälle tutulle oksennusrefleksin, kun oli kuulema niin kuvottava ajatus. No, eipä tiedä mitä menettää kun ei vaivauduta maistamaan ennen mielipiteen muodostamista.

Vierailija
11/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten maksalaatikko! Ja kaalilaatikko ja-kääryleet.

Vierailija
12/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko. Mummon reseptillä ja kylkeen itsetehty puolukkasurvos. Ilman sitä ei tuu mulle joulu.

Vierailija
13/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pannulla öljyssä paistettuna? Oks. Valmis hamppari tuunattuna joo, mutta ei noin :)

Mikrottamalla ei saa rapeutta ja makua.

Vierailija
14/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren luokan, mutta parjattuja, herkkuja ovat mulle ainakin silakkalaatikko, tilliliha, kanaviillokki, maksalaatikko ja muut maksaruuat, veriletut, kesäkeitto. Parjataanko hapankaalia? Pidän siitäkin monenlaisissa muodoissa. 

Je perusedellytys tietysti on, että ruuat tehdään itse ja niihin kuuluvista raaka-aineista, oikaisematta. Silloin ne ovat herkkua. 

Vierailija
15/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on hyvää, vaikka sitä saa nykyään aika harvoin. Lisäksi grillikylki ja lenkkimakkara ovat todellista herkkuruokaa. Grillattu maksa, tai paistettu, on hyvää.

Vierailija
16/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sieni- ja kaaliruoat<3

Vierailija
17/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten avokado on "yleisesti parjattu"? 

Joka tuutistahan sen terveellisyyttä ylistetään ja avokadopastahan on oikea hittiruoka ollut pitkään. (nyt ehkä laskusuunnassa kylläkin)

Vierailija
18/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroni ja ketsuppi!
Mantelikala.
Joskus tykkäsin mummon muusista, siis siitä pussimuusista mutta enää se ei maistu niin hyvälle.

Vierailija
19/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvishernekeitto, pinaattikeitto

Vierailija
20/35 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten avokado on "yleisesti parjattu"? 

Joka tuutistahan sen terveellisyyttä ylistetään ja avokadopastahan on oikea hittiruoka ollut pitkään. (nyt ehkä laskusuunnassa kylläkin)

Tunnen monia, jotka sanovat sen olevan pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän